تبیان، دستیار زندگی
یک میلیون و چهار صد هزار پیام کوتاه ارسالی به نظر سنجی برنامه دوشنبه شب نود ، به فاصله چند ساعت از نامه .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شب بیاد ماندنی برای فردوسی پور

عادل فردوسی پور

یک میلیون و چهارصد و بیست هزار پیام کوتاه ارسالی به نظر سنجی دیشب برنامه نود، به فاصله چند ساعت از نامه انتقادی کیومرث هاشمی به رئیس سازمان صدا و سیما ، موجب شد تا عادل فردوسی پور ، در طول پخش این برنامه بارها بر معنادار بودن این تعداد پیامک تاکید کند.

در ادامه انتقاداتی که مسئولان سازمان تربیت بدنی طی چند روز اخیر به برنامه" نود" و مشی کاری عادل فروسی پور وارد کرده بودند، در روزهای گذشته کیومرث هاشمی رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای سازمان تربیت بدنی طی نامه اعتراض آمیزی به مهندس عزت ا... ضرغامی ،رئیس سازمان صدا و سیما و همچون همکاران دیگر خود در سازمان تربیت بدنی، اظهار داشت: متاسفانه در برخی برنامه های ورزشی شبکه های مختلف صدا و سیما با استفاده از روش های نامعقول و نامتعارف و ابراز نظرات شخصی مجریان سعی در مخدوش کردن وجه ورزش و به تبع آن نظام داشته اند.

فردوسی پور که با حمایت مدیران شبکه سوم سیما مواجه شده بود ، در طول برنامه دوشنبه شب خود با یادآوری اینکه در فاصله برنامه قبلی تا برنامه فعلی تنها یک مسابقه (داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان) برگزار شده است ، بار ها تعداد پیامک های ارسالی به نظر سنجی را پر مغز و معنادار خواند.او بار ها از مخاطبان برنامه تقدیر و تشکر کرد و حمایت آنها از برنامه نود را باعث پایداری و دلگرمی تهیه کنندگان دانست.