تبیان، دستیار زندگی
شكست قهرمان دوره گذشته در روز نخست چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال كشور از عصر (دوشنبه23 شهریور ماه ) با برگزاری پنجدیدار در شهرهای مختلف كشورآغاز شد كه طی آن تیمهای فوتبال ابومسلم خراسان، برقشیراز از سد حریفان خود گذش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز چهارمین دوره‌ی لیگ برتر فوتبال

شكست قهرمان دوره گذشته در روز نخست

چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال كشور از عصر (دوشنبه23 شهریور ماه ) با برگزاری پنجدیدار در شهرهای مختلف كشورآغاز شد كه طی آن تیمهای فوتبال ابومسلم خراسان، برقشیراز از سد حریفان خود گذشتند.
 در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبالكشور، تیم فوتبال پاس، قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها شكست خورد.
پاس درنخستین دیدار خود در جریان مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه به مصاف برق شیرازرفت و با نتیجه 2 بر یك مغلوب این تیم شد.
گل‌های این دیدار را ستار زارع دردقیقه‌ی (47) از روی نقطه پنالتی و محمدعلی امیری در دقیقه (64) برای برق شیراز بهثمر رساندند و تك گل پاس را نیز جواد نكونام در دقیقه (66) و با ضربه پنالتی به ثمررساند.
اما در اصفهان نیز شگفتی دیگر خلق شد و بازیكنان جوان ابومسلم مشهد باارایه‌ی یك بازی تماشایی میزبان خود، ذوب‌آهن اصفهان را مغلوب ساختند.
در ایندیدار شاگردان اكبر میثاقیان توانستند با تك گل تیموریان كه در دقیقه بیستم بازی بهثمر رسید، به پیروزی دست یابند.
در دیگر دیدار این رقابت‌ها و در شهر رشت دو تیمپگاه گیلان و پیكان تهران به تساوی دست یافتند.
دو تیم در این دیدار به ارایه‌ییك بازی متعادل پرداختند و در پایان به نتیجه‌ی تساوی بدون گل رضایت دادند.
تیمتازه وارد و پرمهره صبا باطری نیز در نخستین دیدار خود برابر شموشك نوشهر متوقفشد.
 در این دیدار تیم صبا باطری كه با تمامی نفرات خود از جملهعلی دایی به میدان آمده بود، در ابتدا با دو گل ستار همدانی در دقایق 28 و 36 ازحریف خود پیش افتاد، اما در نیمه‌ی دوم شموشك با در اختیار گرفتن میانه میدان وسانتر از جناحین توانست دو گل خورده را جبران كند تا این دیدار با تساوی دو بر دوخاتمه پیدا كند.
لازم به ذكر است در جریان این رقابت‌ها قرار بود دو تیم ملوانبندرانزلی و فجر شهید سپاسی در انزلی به مصاف یكدیگر بروند كه به دلیل بارندگی ایندیدار به زمان دیگر موكول شد.