تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره بر تهاجم دشمنان علیه اسلام بر نگارش فیلمنامه و تولید فیلم برای پاسخ به تبلیغات دشمن تاکید کردند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله  نوری همدانی در دیدار ستاد برگزاری جشنواره نماز و نیایش:

باید با نگارش و تولید فیلمنامه و فیلم  پاسخ تبلیغات دشمنان را داد

آیت الله نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره  بر تهاجم دشمنان علیه اسلام بر نگارش فیلمنامه و تولید فیلم برای پاسخ به تبلیغات دشمن تاکید کردند.

این مرجع بزرگ  تقلید با تاکید بر اثر گذاری نماز عنوان داشتند: نماز ستون دین است و هر چقدر بیشتر به این مساله توجه شود آثار بیشتری را خواهیم دید.

آیت الله نوری همدانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، خاظرنشان کرد: اگر مسئولین جشنواره نماز و نیایش بتوانند در هر ایامی با شکل های متفاوت پاسخ تحریفات دشمن را بدهند خدمت بزرگی انجام می دهند.

آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: باید با نگارش فیلم نامه ها و تولید فیلم ها با موضوعات مختلف پاسخ دشمنان داده شود.

آیت الله نوری همدانی

این مرجع تقلید با بیان اینکه امروز احتیاج  به پاسخگویی مناسب در برابر تبلیغات و تهدیدهای دشمن داریم، عنوان کردند: وهابیون امروز حمایت مردم و دولت ایران از غزه را بدعت می شمارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به اقدام وهابیون علیه شیعیان هشدار داده و تصریح کردند: مطالبی که خطبای وهابی در حج امسال بیان کردند بسیار کوبنده بود که احتیاج به پاسخ دارد.

این مرجع تقلید با محکوم کردن جنایت اسراییل در غزه عنوان کردند: امروز دنیا سیرت واقعی اسرائیل  را می بیند و نقاب از چهره اسرائیل برداشته شده است.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: محاصره غزه مقدمه اخراج اسراییل و محو آن از خاورمیانه است، در صورتی که آن ها فکر نمی کردند مردم فلسطین این گونه بتوانند با آنان در بیفتند.

این مرجع تقلید ابزار داشت: مردم فلسطین تاکنون شهدای زیادی داده اند و از مقاومت باکی ندارند.

آیت الله نوری همدانی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد صدا و سیما در جریان غزه عنوان کردند: صدا و سیما در جریان غزه فعالیت خوبی داشت و اگر هر ارگانی احساس مسئولیت شدید  داشته باشد  و کار خود را بخوبی  انجام دهد خدمت بزرگی انجام داده است.

آیت الله نوری همدانی در پایان عنوان کردند: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده دارد چون دنیای امروز نیاز مبرم به ارشاد، منطق و بیان دارد.

گفتنی است، اکران اینترنتی جشنواره نماز و نیایش در سایت تبیان به آدرس:

www.tebyan.net/index.aspx?pid=77644&categoryID=3505

قابل دسترسی است.

روابط عمومی دفتر تبیان قم