تبیان، دستیار زندگی
آغاز كرد استقلال تهران نخستین دیدار خود در چهارمین دوره لیگ برتر را با تساوی آغازكرد. به گزارش خبرنگار فوتبال ایسنا، از هفته اول مسابقات لیگ برتر دو تیماستقلال تهران و استقلال اهواز از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه 10...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ برتر

استقلال تهران لیگ برتر را با تساوی آغاز كرد


استقلال تهران نخستین دیدار خود در چهارمین دوره لیگ برتر را با تساوی آغازكرد.
به گزارش خبرنگار فوتبال ایسنا، از هفته اول مسابقات لیگ برتر دو تیماستقلال تهران و استقلال اهواز از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه 100 هزارنفری آزادی و با قضاوت محسن قهرمانی به مصاف یكدیگر رفتند كه در پایان دو تیم بهنتیجه تساوی رضایت دادند.

در نیمه اول این دیدار، دو تیم بازی متعادل و بااحتیاطی را به نمایش گذاشتند؛ ولی در ادامه این استقلال تهران بود كه در دقیقه 39با ضربه سر نیكبخت واحدی و با اشتباه 100 درصد ایلیچ، دروازه بان استقلال اهواز بهگل نخست دست یافت و حملات دقایق پایانی تیم اهوازی نیز بی‌ثمر ماند تا نیمه نخستاین دیدار با همان یك گل خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم این بازیكنان استقلالاهواز بودند كه در دقیقه 47 با گل احمد آل نعمه بازی را به تساوی كشاندند. پس ازاین گل بازیكنان تیم استقلال تهران حملات بسیاری را بر روی دروازه حریف خود تداركدیدند اما در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یك بر یك به پایان رسید.