تبیان، دستیار زندگی
. CHEMIX یک ابزار نرم فزاری تعاملی برای آموزش شیمی است که یک شیمی دان و معلم آن را برای دانش آموزان و دانشجویان، معلمین و شیمی دان ها به وجود آورده است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزار  CHEMIX

نرم افزار CHEMIX v3.5 به عنوان تلاشی جدی در راستای توسعه کاربرد کامپیوتر در یادگیری شیمی به وجود آمده است. CHEMIX یک ابزار نرم فزاری تعاملی برای آموزش شیمی است که یک شیمی دان و معلم آن را برای دانش آموزان و دانشجویان، معلمین و شیمی دان ها به وجود آورده است. این نرم افزار عناوین متعددی از مباحث علم شیمی را پوشش می دهد و آزمون و خطا و تجربه مکرر را عنوان رایجترین روش یادگیری تسهیل می نماید. یک راه محبوب استفاده از این نرم افزار به عنوان یک ابزار استاندارد محاسباتی در آزمایشگاه است. به این ترتیب محاسبات وقت گیر و معمولاً تکراری به سرعت و با دقت انجام می گیرد. در کلاس دانش آموز می توانند این ابزار را برای اطمینان از درستی جواب مسایلی که بصورت دستی حل می کنند بکار گیرند.

مسایل و دروس ارایه شده همراه این نرم افزار برای سال اول دانشگاه طراحی شده است. لیکن در بسیاری از دروس  سطح دبیرستان نیز قابل استفاده می باشد. درک عمیق اصول فیزیکی و شیمیایی مربوط به یک مساله برای بکار گیری هوشمندانه ریاضیات برای حل آن ضروری است. لذا دانش پایه فیزیک و شیمی مورد نیاز همراه نرم افزار ارایه شده است تا بتوان از قابلیت های این ابزار بیشترین استفاده را در راستای یادگیری این علوم برد.

قابلیت کاربرد آموزشی: شیمی دبیرستان و دانشگاه

حجم فایل: 1.22MB

پس از دریافت فایل، ابتدا آن را بانرم افزار WinRAR باز کنید. سپس مانند تمام نرم افزارهای دیگر، بر روی یکی از درایوهای کامپیوترتان آن را نصب کنید.

دریافت نرم افزار