تبیان، دستیار زندگی
حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به غزه علاوه بر واکنش مسئولین سیاسی کشورهای مختلف از سوی ورزشکاران مطرح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزش علیه جنایات اسرائیلی ها

ورزش علیه جنایات اسرائیلی ها

حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به غزه علاوه بر واکنش مسئولین سیاسی کشورهای مختلف از سوی ورزشکاران مطرح نیز مورد اعتراض قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، دراین خصوص اهالی ورزش در سراسر دنیا از مدیر باشگاه گرفته تا مربیان و بازیکنان درگفتگو با سایتها و خبرگزاریهای مختلف داخلی و خارجی این حملات وحشیانه را محکوم کردند. درادامه چکیده ای از صحبتهای مدیران، مربیان و ورزشکاران را بخوانید:

ورزش علیه جنایات اسرائیلی ها

آذری: ذوب‌آهن 1500 یورو از جریمه‌ كانوته را می‌پردازد

فردریك كانوته در یك بازی باشگاهی اقدام به نوشتن كلمه فلسطین روی پیراهن خود كرد تا حمایت خود را از مردم غزه مقابل حملات رژیم صهیونیستی نشان دهد که با جریمه مسئولین مواجه شد.

سعید آذری ، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در این خصوص گفت: باشگاه ذوب آهن در حمایت از حركت ضد صهیونیستی بازیكن مالیایی تیم سویا بخشی از مبلغ جریمه وی را پرداخت خواهد كرد. وی افزود: جریمه كردن كانوته در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دیدار مقابل دپورتیوو لاكرونیا قابل پذیرش نیست و در این راستا باشگاه ذوب آهن برای اعلام حمایت از این حركت بازیكن مالیایی سویا 1500 یورو از مبلغ 3 هزار یورو جریمه وی را پرداخت خواهد كرد.

برهانی نژاد: آماده هر اقدامی برای کمک به مردم غزه هستیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مس کرمان گفت: این باشگاه از هر اقدامی جهت کمک به مردم مظلوم غزه و فلسطین دریغ نخواهد کرد. "عبدالرضا برهانی نژاد" ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در مظلوم کشی،نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع غزه، افزود: باشگاه مس کرمان آمادگی برگزاری دیدارهای خیرخواهانه با تیم های لیگ برتری و حتی سایر تیمهای کشورهای خاورمیانه به نفع مردم غزه را دارد.

گواردیولا: جریمه شدن برای اعتراض به كشتن بی‌گناهان مضحك است

ورزش علیه جنایات اسرائیلی ها

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا که به جمع حامیان "فردریك كانوته" پیوست ، گفت: هر جنگی مخرب است و اینكه به خاطر اعتراض به كشتار این همه مردم بی گناه جریمه شویم ، بسیار مضحك و خنده‌آور است. پپ گواردیولا با اعتراض به جریمه‌ در نظر گرفته شده برای فردریك كانوته مهاجم تیم سویا كه در پی حركت نمادین وی در حمایت از مردم فلسطین انجام گرفت ، افزود: این جریمه كاملا افراطی است و به نظر من نباید چنین تصمیمی گرفته می شد.

حمایت فدراسیون ووشو غرب آسیا از مردم غزه

رئیس فدراسیون ووشو ایران و غرب آسیا در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فلسطین جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را محكوم كرد.

مهدی علی نژاد در این نامه حمایت خود و فدراسیون غرب آسیا را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته است.

در نامه ارسالی آمده است: به نمایندگی از فدراسیون غرب آسیا حمایت كامل خود را از برادران فلسطینی در دفاع از حقوق قانونی خود در نوار غزه اعلام می كنم و عمیق ترین احساسات خود را نثار افرادی می كنم كه در پیمانی كه با خداوند بسته اند و به یاری او در مقابل دشمن اسراییلی شیطان صفت كه به نسل كشی و همچنین كشتار كودكان و زنان در غزه می پردازد ایستاده اند.

امیدوارم با اتحاد مسلمین همه با هم برای استیفای حقوق مردم فلسطین به پا خیزیم و در مقابل قدرتهای شیطانی كه تلاش می كنند انسانیت را در زمین ریشه كن نمایند بایستیم.

ورزش علیه جنایات اسرائیلی ها

گلریزان ورزشکاران باستانی در حمایت از مردم غزه

آئین باشکوه گلریزان به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه در زورخانه شهید فهمیده تهران برگزار شد.

"علیرضا صفارزاده"، رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با اشاره به فرهنگ و آئین پهلوانی و فتوت که دفاع و دستگیری از مظلوم است، گفت: این مراسم با هدف محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین برگزار شد.

وی در پایان افزود: ما به شدت این تهاجمات را محکوم می کنیم و دست یاری به سوی مردم مظلوم غزه دراز خواهیم کرد.