تبیان، دستیار زندگی
مهندس عیسی زارع پور، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون خود مهندس مهدی صرامی، در مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان حضور پیدا کرده و به بازدید از آن پرداختند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حاشیه بازدید مهندس زارع پور از تبیان عنوان شد:

تبیان پیشرو در تولید بازی های رایانه ای در کشور

بازدید مهندس زارع پور از تبیان

مهندس عیسی زارع پور، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  به همراه معاون خود مهندس مهدی صرامی، در مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان حضور پیدا کرده و به بازدید از آن پرداختند.

بازدید مهندس زارع پور از تبیان

به گزارش روابط عمومی موسسه تبیان زارع پور در بازدید 3 ساعته خود از این مؤسسه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع اعضای مؤسسه تبیان گفت: من از گذشته با موسسه تبیان آشنا بودم و حال که با حضور در تبیان فعالیت های شما را از نزدیک مشاهده می کنم این موسسه را پیشرو در فعالیت های فرهنگی در زمینه مجازی و فناوری اطلاعات در سطح کشورمی دانم.

بازدید مهندس زارع پور از تبیان

همچنین در حاشیه این بازدید مهندس اسماعیلی و دکتر عسگری، از اعضاء هیئت مدیره به همراه مدیر روابط عمومی موسسه تبیان، با بیان اهداف و سیاست های فعالیت های تبیان، دغدغه های فرهنگی و حوزه فناوری اطلاعات کشور را به رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردند.

گفتنی است زارع پور از بخش های مختلف سایت تبیان بازدید به عمل آورد و با چگونگی نحوه فعالیت های آن بخش آشنایی پیدا کرد.

بازدید مهندس زارع پور از تبیان

وی در حاشیه بازدید از بخش مالتی مدیای تبیان قول مساعد حمایت از تولید کنندگان نرم افزار و به خصوص بازی های رایانه ای در بخش خصوصی را داد.

وی با بیان این که هدف ما حمایت از حضور شرکت های تولیدکننده نرم افزار و بازی های رایانه ای  در نمایشگاه های خارج از کشور به منظور عرضه محصولات فرهنگی و IT می باشد، موسسه تبیان را نماینده شایسته در این نمایشگاه ها دانست.

روابط عمومی موسسه تبیان