تبیان، دستیار زندگی
: دور از انصاف است كه موفقیت‌های وزنه برداری را به گل‌های خود روتشبیه كنیم (22 شهریور ماه ) تنی چند از روسای هیات‌های وزنه‌برداری، پرورش اندام،پاورلیفتینگ و قوی‌ترین مردان سراسر كشور به همراه نمایندگانی از پیشكسوتان وداوران ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامه سرگشاده نمایندگان جامعه‌ی ‌وزنه‌برداری به مهرعلیزاده:

دور از انصاف است كه موفقیت‌های وزنه برداری را به گل‌های خود روتشبیه كنیم

(22 شهریور ماه )


تنی چند از روسای هیات‌های وزنه‌برداری، پرورش اندام،پاورلیفتینگ و قوی‌ترین مردان سراسر كشور به همراه نمایندگانی از پیشكسوتان وداوران با حضور در سازمان تربیت بدنی، با انتشار نامه‌ای خطاب به مهندس مهرعلیزاده،حمایت خود را از رییس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام كردند.
 متن كامل نامه نمایندگان جامعه‌ی وزنه‌برداری به شرح ذیلاست:
با سلام و عرض ادب و عرض تبریك به منظور پیروزی‌های درخشان قهرمانانورزشكار كشورمان در المپیك آتن.
به استحضار می‌رساند، در شرایطی كه به تعبیرشما برخی افراد، آگاهانه قصد تسویه حساب داشته و برخی دیگر نیز متاسفانه از سرناآگاهی هیزم این آتش را بیشتر می‌كنند تا جایی كه نیروهای مخلص و مردان زحمتكشیهمچون علی مرادی را كه حضور سا لیان او هر چه بوده افتخار آفرینی برای ورزشوزنه‌برداری و در نهایت مملكت عزیزمان بوده دلسرد كنند تا شاید به مقاصد خود برسند.ما هیات‌های فدراسیون وزنه‌برداری سراسر كشور بر خود لازم می‌دانیم بدین وسیله ضمنتشكر از حمایت‌ها و زحمات شما، مراتب سپاسگذاری خود را از خدمات آقای علی مرادیرییس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام كنیم، بی‌تردید افتخارات چندین ساله وزنه‌برداریكشور مرهون تلاش‌های وی و همكاران ایشان بوده كه غبار ناامیدی را از چهره‌ی آنزدوده و در شرایطی كه جهان اندك اندك نام قهرمانان بلند آوازه‌ی كشورمان را فراموشمی‌كرد ناگهان نشان داد كه این بیشه از شیران افتخار آفرین تهی نیست و فقط مدیریدانا و آگاه و دلسوز می‌خواهد تا چشم جهانیان را به سمت قهرمانان دلاور ایران زمینجلب كند.
آیا كم خدمتی است كه وزنه‌برداری فراموش شده و به خاطرات پیوسته بهجایی برسد كه همه از آن توقع مدال داشته باشند؟ آیا همین كه این توقعات قبلا نبودهو حالا بوجود آمده نشان از موفقیت یك مدیر نمی‌باشد؟
متاسفیم كه امروز شاهد آنهستیم كه تیغ حملات نه به سمت و سوی كسانی است كه حتی نتوانسته‌اند سهمیه‌ی ورود بهالمپیك را كسب كنند كه به جانب دردمندان و زحمتكشانی است كه با تلاش خود همواره بهلطف خداوند بدون ادعا سعی در شادی دل مردم دارند و علاوه بر كسب سهمیه‌ی كامل بادرخشش قوی‌ترین مرد جهان ركورد المپیك و جهان را كسب كند. آیا از انصاف خارج نیستكه انبوه مدال‌های آسیایی و جهانی و المپیك كسب شده در رده‌های سنی را به گل‌هایخودرو تشبیه كنیم؟
در پایان ما روسای هیات‌های سراسر كشور و اعضای مجمع فدراسیوناز آن مقام محترم كه بی‌شك قدر سربازان بی‌ادعا را به خوبی می‌دانند تقاضامندیم ضمنجلوگیری از دلسردی و یاس هر چه بیشتر خانواده بزرگ این فدراسیون با فراهم آوردنامكانات بیشتر و در خور شان این فدراسیون پهلوانی و دلجویی از مرد پر كوششوزنه‌برداری كه اظهارات غیر كارشناسانه او را دل آزرده كرده، ترتیبی اتخاذ فرماییدتا ریاست فدراسیون وزنه‌برداری بیش از پیش در خدمت ورزش كشور باشند.
به امیدافتخارات بیشتر و با پوزش از تصدی اوقات و تشكر از محبت‌های شما، آرزوی توفیق وسربلندی برای همه‌ی زحمتكشان میهن عزیزمان را داریم.