تبیان، دستیار زندگی
ببازیم، استقلال اهواز را باید ببریم ( 22 شهریور ماه ) سرپرست تیم استقلال تهران با اشاره به شكست تیمش برابر استقلال اهواز در آخرین بازیدر سومین دوره‌ی رقابتهای لیگ برتر، گفت: استقلال تهران برای اثبات توانمندی خودباید بازی با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ برتر

سرپرست تیم استقلال تهران

:

هر بازی را ببازیم، استقلال اهواز را باید ببریم

( 22 شهریور ماه )


سرپرست تیم استقلال تهران با اشاره به شكست تیمش برابر استقلال اهواز در آخرین بازیدر سومین دوره‌ی رقابتهای لیگ برتر، گفت: استقلال تهران برای اثبات توانمندی خودباید بازی با استقلال اهواز را ببرد.
علی نظری جویباری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: ما با استقلال اهواز یك رابطه و همكاری كاملادوستانه‌ای داریم ولی در میدان بازی با یك نگاه حرفه‌ای، فقط به دنبال كسب امتیازهستیم.
وی افزود: استقلال تهران در شرایط كاملا ایده‌آل و مناسبی قرار دارد و ازهر نظر برای بازی برابر استقلال تهران آماده است. از تمام لحظه‌ها برای كسب پیروزیاستفاده خواهیم كرد.
نظری تأكید كرد: استقلال اهواز دارای بازیكنان خوب وحرفه‌ای است، ولی تیم ما حرفه‌ای تر است و با بهره‌گیری از تجربه‌ی مربیان موفق درمیدان بازی برتری خود را در عمل اثبات خواهد كرد.
به گفته‌ی نظری، «داوودحقدوست»، «سیاووش اكبرپور» و «میثم بائو» به دلیل مصدومیت‌های جزئی در بازی برابراستقلال اهواز حضور نخواهند داشت.
سرپرست تیم استقلال تهران در پایان از عزم واراده‌ی قوی استقلال تهران برای كسب قهرمانی در چهارمین دوره‌ی مسابقات لیگ برترسخن گفت و ابراز امیدواری كرد كه شرایط داوری و برگزاری مسابقات مانع دستیابیآبی‌پوشان تهران به این مهم نشود.