تبیان، دستیار زندگی
ی برابر فولاد خوزستان (22شهریور ماه ) تیم فوتبال پیروزی (پرسپولیس) ساعت 13:30 روز دوشنبه 23 شهریور تهران را به مقصداهواز برای انجام اولین بازی خود در چهارمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر ترك خواهدكرد. به گزارش (ایسنا)، تیم پیرو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ برتر

انصاریان، خان محمدی و سلمانی غایبان تیم پیروزی برابر فولاد خوزستان

(22شهریور ماه )



تیم فوتبال پیروزی (پرسپولیس) ساعت 13:30 روز دوشنبه 23 شهریور تهران را به مقصداهواز برای انجام اولین بازی خود در چهارمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر ترك خواهدكرد.
به گزارش (ایسنا)، تیم پیروزی كه بهدلیل شرایط آب و هوای خاص اهواز تمریناتش را از ساعت یك تا سه بعدازظهر انجام می دهد،در حالی راهی اهواز می‌شود كه به گفته‌ی سرپرست این تیم، «علی انصاریان»، «خانمحمدی» و «سلمانی» به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.
محمودخوردبین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: تمرینات تیم پیروزی، طی هفته‌ی اخیر بهخوبی انجام شد و بازیكنان نیز در شرایط روحی و جسمی خوبی به سر می‌برند.
ویافزود: هدف اصلی تیم پیروزی كسب سه امتیاز است و در این راستا تحت هر شرایطی بهدنبال پیروزی خواهیم بود.
خوردبین خاطرنشان كرد: قطعا پیروزی برای تیم ما خواهدبود، چرا كه آمده‌ایم تا با غلبه بر تمامی حریفان با قاطعیت صدرنشین نیم فصل اولرقابت‌های لیگ برتر باشیم.
جعفر كاشانی، سخنگوی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) نیز درگفت‌وگو با ایسنا تاكید كرد: تیم پیروزی با آمادگی كامل به دنبال كسب امتیاز است وتحت هر شرایطی بازی برابر فولاد را خواهیم برد.
وی افزود: سعی كرده‌ایم بهترینشرایط را برای بازیكنان و تیم فراهم كنیم و انتظار كسب نتیجه را نیز داریم.
بهگفته‌ی كاشانی جلسه‌ی هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی كه قرار بود هر هفته دوشنبهبرگزار شود، این هفته به دلیل تعطیلات رسمی انجام نخواهد شد.