تبیان، دستیار زندگی
میر مرتضوی، مسئول روابط عمومی شورای هیئات مذهبی مشهد مقدس عنوان کرد: مراسم عاشورای حسینی در مشهد به طرز باشکوه و با نظم خاصی برگزار گردید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عاشورای حسینی در مشهد

عاشورای حسینی در مشهد

میر مرتضوی، مسئول روابط عمومی شورای هیئات مذهبی مشهد مقدس عنوان کرد:  مراسم عاشورای حسینی در مشهد به طرز باشکوه و با نظم خاصی برگزار گردید.

وی ضمن تشکر از فرماندهی محترم و پرسنل خدوم نیروی انتظامی و مسئولین محترم انتظامات و خدام آستان قدس رضوی که در تاسوعا و عاشورای حسینی شورای هیئات مذهبی را یاری و در برگزاری هرچه بهتر عزاداری با هیئات مذهبی و عزاداران حسینی نهایت همکاری و سعی خود را نموده اند تقدیر به عمل آورد و متذکر شد نیروی انتظامی و فرماندهی محترم همچون سال های گذشته ما را یاری نمودند و ما دعای خیر برای این عزیزان و پرسنل زحمتکش و خانواده های محترمشان را از خداوند منان مسئلت داریم. امید است خداوند متعال این عزیزان را در تمامی مراحل زندگی موفق بدارد.

لازم بذکر است با همکاری نیروی انتظامی در عصر عاشورا شاهد مراسم خیمه سوزی در چند نقطه شهر مشهد مقدس بودیم که این مراسم با هماهنگی شورای هیئات مذهبی با شکوه و عظمت خاص و بسیار خوبی برگزار گردید که مورد استقبال تمامی زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) گردید و شور و حال باور نکردنی ایجاد کرد.

روابط عمومی دفتر تبیان مشهد