تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا آماده می کند عصر روز جمعه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تماشاگران علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند؛

پیروزی تیم ملی ایران برابر چین

آرش برهانی

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا آماده می کند عصر روز جمعه در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال چین به برتری دست یافت.

به نقل مهر، در این دیدار که از ساعت 15 روز جمعه و با حضور نزدیک به 5 هزار تماشاگر و به قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، شاگردان علی دایی در پایان با نتیجه 3 بر یک برابر مهمان خود به پیروزی رسیدند.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب مهدی رحمتی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، حسین کعبی(میثم بائو)، مجید غلام نژاد(خسرو حیدری)، محمدرضا خلعتبری (احسان حاجی صفی)، حسن اشجاری(ستار زارع)، کریم باقری(محمد نوری)، مازیار زارع ، غلامرضا رضایی و آرش برهانی(مهدی سیدصالحی) به میدان رفت که آرش برهانی(20 )، کریم باقری(27) و مازیار زارع(72 پنالتی) برای ایران هنگ بو ون (66) برای چین در این دیدار گلزنی کردند.

در اواسط نیمه اول این دیدار کریم باقری کاپیتان تیم ایران دچار مصدومیت شدید شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی هم علاوه بر پلاکاردهایی که در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در دست داشتند بارها در طول بازی شعار " مرگ بر اسرائیل " را سر دادند و با مردم بی دفاع غزه ابراز همدردی کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا روز چهارشنبه هفته پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی سنگاپور خواهد رفت.