تبیان، دستیار زندگی
دواین وید، بازیکن تیم بسکتبال میامی هیت با انجام اقدامی انساندوستانه و خیرخواهانه و به منظور جبران آنچه جامعه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک بسکتبالیست خانواده ای را شگفت زده کرد

خانه جدید به جای خانه سوخته

خانه جدید به جای خانه سوخته

دواین وید، بازیکن تیم بسکتبال میامی هیت با انجام اقدامی انساندوستانه و خیرخواهانه و به منظور جبران آنچه جامعه تا به امروز در اختیار او قرارداده است، یک خانواده را شگفت زده کرد.

به نقل از مهر،  "وید" امتیاز آورترین بازیکن فصل جاری مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) است که بنیادی خیریه به نام خود تاسیس کرده است. این بسکتبالیست چند روز پیش و در آستانه سال نو میلادی پس از اینکه متوجه شد منزل و همه مال واملاک یک خانواده از اهالی فلوریدا بر اثر یک آتش سوزی اتفاقی از بین رفته، کلید خانه‌ای جدید را با مقداری وسایل مورد نیاز و هدایای سال جدید در اختیار این خانواده قرار داد.

دواتین وید درپیام کوتاه خود خطاب به این خانواده آورده است: امیدوارم خانه جدید رضایت شما را جلب کرده و از آن خوشتان بیاید. بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکا معتقد است انجام کارهای عام المنفعه برای فرزاندانش آموزنده است و به آنها یاد می دهد که نباید فقط به دریافت خدمات از جامعه فکر کرد بلکه باید به جبران و تلافی همه آنچه که قبلا دریافت کرده ایم،  نیز بیندیشیم.

بنیاد خیریه بازیکن شماره 3 تیم بسکتبال میامی هیت با برگزاری مهمانی شب سال نو برای 350 کودک بی بضاعت، پذیرایی از 100 کودک در دیدار اخیر2 تیم میامی و گلدن استیت و همچنین اهدا کمک نقدی به بنیادهای خیریه مخصوص کودکان، به کارهای عام المنفعه پرداخته است.