تبیان، دستیار زندگی
اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال لوله a.s شیراز با بیان اینکه همبستگی و دوری از حاشیه مهمترین فاکتورهای مورد نظر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه سازها در شیراز بی حاشیه شدند

کبیر: از عملکرد بچه ها راضی هستم

حاشیه سازها در شیراز بی حاشیه شدند

اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال لوله a.s شیراز با بیان اینکه همبستگی و دوری از حاشیه مهمترین فاکتورهای مورد نظر در تیمش است، گفت: اتحاد و همدلی میان بازیکنان در کنار دوری کردن از عوامل حاشیه ساز مهمترین فاکتورهای موفقیت درهر مجموعه‌ای محسوب می شوند طوریکه می توانند حتی شانس تیمهایی که به لحاظ مهره درحد متوسط قرار دارند را برای دستیابی به پیروزی افزایش دهند. وی در ادامه افزود: تیم ما نیز با تکیه به این 2 عامل نخستین سال حضور در لیگ برتر را آغاز کرد.

به نقل از مهر، سرمربی تیم بسکتبال لوله a.s شیراز که نسبت به کسب 4 پیروزی از 9 بازی انجام شده و حضور در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال برای تیم تازه لیگ برتری شده لوله a.s ابراز رضایت می کند، تاکید کرد: ما با وجود داشتن تیمی که به لحاظ توانایی و قدرت تیمی در حد متوسط است به این رضایت نسبی دست پیدا کرده ایم ، حال آنکه بسیاری از تیمها با وجود داشتن ستاره‌های زیاد نمی توانند به هدف و رضایت مورد نظر دست یابند.

کبیر: از عملکرد بچه ها راضی هستم

کبیر تصریح کرد: به نظر من بازیکنان چهره و نامدار به تنهایی نمی توانند تضمینی برای سربلندی تیم خود باشند بلکه آنها همیشه برای هم تیمی های خود شانس پیروزی نمی آورند ، در این میان باید عواملی مانند یکرنگی و خواستن هم دخیل شوند تا آنها بتوانند برای تیمشان کارساز شوند.

سرمربی تیم بسکتبال لوله a.s  شیراز در خاتمه گفت: همچنین نیمکت امیدوارکننده نیز یکی دیگر از اصول مورد نیاز برای رقابت با دیگر تیمها است. همیشه و در هرشرایطی نسبت به بازیکنان ذخیره تیمم اطمینان دارم و از آنها به عنوان ارکانی موثر در نتیجه گیریهای تیمی یاد می کنم.