تبیان، دستیار زندگی
مدیر و برخی مسئولین تبیان دفتر قم از مؤسسه فرهنگی موعود عصر (عج) بازدید نمودند. در این بازدید که در راستای توسعه همکاری های تبیان با مؤسسات فرهنگی برگزار گردید، طرفین با فعالیت های یکدیگر آشنا شده و زمینه های همکاری متقابل مورد بررسی قرار گرفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید مدیران تبیان دفتر قم از مؤسسه موعود

بازدید مدیران تبیان دفتر قم از مؤسسه موعود

مدیر و برخی مسئولین تبیان دفتر قم از مؤسسه فرهنگی موعود عصر (عج) بازدید نمودند.

در این بازدید که در راستای توسعه همکاری های تبیان با مؤسسات فرهنگی برگزار گردید، طرفین با فعالیت های یکدیگر آشنا شده و زمینه های همکاری متقابل مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، ابتدا اسماعیل شفیعی سروستانی، مدیر مؤسسه فرهنگی موعود عصر (عج) به معرفی فعالیت های این مؤسسه، از جمله انتشار دو ماهنامه پرمخاطب موعود و موعود نوجوان پرداخت.

وی از دیگر فعالیت های این مؤسسه به تدوین دائرة المعارف موعود آخرالزمان اشاره نمود و اظهار داشت: مرحله مدخل یابی این دائرة المعارف به پایان رسیده و 7 جلد مدخل شناسی تفصیلی به چاپ رسیده است. بخش دوم این دائرة المعارف نیز که شامل مجلّدات هشتم و نهم می‌شود، دربرگیرندة «معجم مؤلّفین مهدوی» است، که به تازگی منتشر شده است. تدوین و نگارش مقالات و سرفصل های مداخل، مرحله بعدی تکمیل دائرة المعارف است که در حال انجام است.

بازدید مدیران تبیان دفتر قم از مؤسسه موعود

مدیر مؤسسه فرهنگی موعود عصر فعالیت فرهنگی در محیط وب را از دیگر فعالیت های این مؤسسه نام برد که از طریق دو پایگاه اینترنتی موعود به آدرس:  http://www.mouood.org  و مستور (ویژه نوجوانان) به آدرس:  http://mastoor.ir  انجام می گیرد. ایشان همچنین تولید و توزیع دیسک های فشرده با موضوع مهدویت را به عنوان یکی از دیگر فعالیت های این مؤسسه مورد تأکید قرار داد.

در ادامه جلسه، حجة الاسلام و المسلمین سلطانی مهاجر، مدیر تبیان دفتر قم، به معرفی مختصر سایت و سایر فعالیت های مؤسسه تبیان پرداخت و برخی زمینه های موجود برای همکاری طرفین را مورد تأکید قرار داد. در پایان جلسه، مقرر شد با توجه به زمینه های موجود برای همکاری متقابل، روند اجرایی نمودن این همکاری ها در جلسات بعدی پیگیری شود.

روابط عمومی دفتز تبیان قم