تبیان، دستیار زندگی
دبیرخانه دومین جشنواره داستان انقلاب، جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این دوره از جشنواره را به بیش از 200 میلیون ریال افزایش داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بيش از 200 ميليون ريال

جوايز جشنواره داستان انقلاب افزايش يافت

بیش، از، 200 میلیون، ریال، جوایز، جشنواره، داستان، انقلاب، افزایش، یافت

دبيرخانه دومين جشنواره داستان انقلاب، جوايز در نظر گرفته شده براي برگزيدگان اين دوره از جشنواره را به بيش از 200 ميليون ريال افزايش داد

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از ستاد خبري دومين جشنواره داستان انقلاب، در اين جايزه و در بخش «رمان و داستان بلند انقلاب» به اثر برگزيده، مبلغ «9 ميليون تومان»، اثــر بــرتـر «6 ميليون تومان» و اثر تقديـري، مبلغ «4 ميليون تومان» اهدا مي‌شود.

پيش از اين قرار بود كه به اثر برگزيده، مبلغ «4 ميليون تومان»، اثــر بــرتـر مبلغ «3 ميليون تومان» و اثر تقديـري، مبلغ «2 ميليون تومان» اهدا شود.

در بخش «داسـتـان كـوتـاه انـقلاب» نيز به اثر برگزيده، مبلغ «1ميليون تومان»، اثر بـــرتــر «750 هزار تومان» و اثر تشويقي نيز «500 هزار تومان» اختصاص مي‌يابد.

بنابراين ميزان جوايز در نظر گرفته شده براي برگزيدگان اين جشنواره كه پيش از اين 11 ميليون تومان بود، به بيش از 20ميليون تومان افزايش پيدا كرده است.

هيات داوران نخستين دوره اين جايزه، هيچ كدام از آثار داوري شده را به عنوان اثر برگزيده و برتر تشخيص ندادند و سه داستان منتخب را مورد تقدير قرار دادند.

در بخش رمان نخستين دوره «سيدمحمد كاظم مزيناني» به دليل نگارش رمان «سه گانه شاهانه»، «سيدهاشمي حسيني» به خاطر تاليف رمان «اشك آخر» و «محمدعلي گوديني» به پاس تدوين رمان «تالار پذيرايي» مورد تقدير قرار گرفتند.

همچنين در بخش داستان كوتاه این دوره نيز از «تيمور آقامحمدي» به خاطر تاليف داستان كوتاه «شركت در يك قتل دسته جمعي» ‌تجليل شد.

دومين جشنواره داستان انقلاب، به همت حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي و همراهي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود.

مهلت ارسال آثار دومين جشنواره داستان انقلاب تا آخر آذر ماه سال جاري بود و در بهمن ماه، آثار برگزيده معرفي مي‌شوند.