تبیان، دستیار زندگی
وكیل علی دایی بیان كرد كه نقض حكم قطعی قضایی توسط محمد مایلی‌كهن را به شعبه اجرای احكام دادسرای كاركنان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مایلی کهن حکم قضائی را نقض کرد

مایلی کهن حکم قضائی را نقض کرد

وكیل علی دایی بیان كرد كه نقض حكم قطعی قضایی توسط محمد مایلی‌كهن را به شعبه اجرای احكام دادسرای كاركنان دولت اعلام كرده است.

پس از شكایت چندی پیش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از سرمربی اسبق تیم ملی، مایلی‌كهن طبق رای شعبه 78 دادگاه تجدیدنظر استان تهران به پرداخت جزای نقدی و محرومیت از اظهارنظر كارشناسی در رسانه‌ها محكوم شد.

"عسگری پیش‌بین" وكیل علی دایی با اشاره به اظهارنظرهای علنی مایلی‌كهن درباره تیم ملی پس از صدور این حكم، به  ایسنا گفت: در راستای اجرای حكم قطعی دادگاه، مایلی‌كهن از هرگونه مصاحبه با صدا و سیما،‌ روزنامه‌های داخلی و خارجی از باب اظهارنظر كارشناسی و مصاحبه، محروم شده بود كه وی برخلاف مفاد صریح دادنامه، غیر از مسایل تیم خودش مصاحبه و اظهارنظر داشته است.

محمد مایلی کهن

وی با بیان اینكه تشخیص این موضوع كه مایلی‌كهن می‌تواند راجع به تیم خودش به عنوان سرمربی مصاحبه و اظهارنظر كند در صلاحیت ما نیست، گفت: طبق آنچه به ما بیان شده وزارت ارشاد محرومیت مایلی‌كهن از اظهارنظر و مصاحبه را به تمام خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها اعلام كرده است.

وكیل علی دایی ، عمل مایلی‌كهن در انجام مصاحبه و اظهارنظر را تمرد از دستور قضایی تلقی كرد و ادامه داد: ما این موارد را به اجرای احكام شعبه اول دادسرای ویژه كاركنان دولت اعلام كردیم تا موضوع را تعقیب كند.

پیش‌بین در پایان گفت: در حكم دادگاه اعلام‌شده كه مایلی‌كهن حق اظهارنظر راجع به تیم ملی، سرمربی تیم ملی، بازیكنان تیم‌ملی، لیگ، بازیكنان لیگ و دست‌اندركاران ورزشی را ندارد.