تبیان، دستیار زندگی
مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانیتبیان چهارمحال و بختیاری، از راه اندازی و توسعه دفاتر تبیان در شهرستانهای استان خبر داد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موسسه تبیان در شهرستان های چهارمحال و بختیاری دایر می شود

تبیان

مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی"تبیان" چهارمحال و بختیاری، از راه اندازی و توسعه دفاتر تبیان در شهرستانهای استان خبر داد.

سید حمید رضوی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید مدیر امور استانهای موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان كشور به خبرنگاران گفت: این سایت امسال در شهرستانهای فارسان و بروجن و در مرحله بعد در شهرستان لردگان راه اندازی خواهد شد.

به گفته وی، در سفر مدیر استانهای موسسه تبیان كشور برای راه اندازی تبیان بروجن و فارسان500 میلیون ریال به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

وی یادآور شد: این سایت به صورت اینترانت امكان دسترسی به پایگاههای اسلامی و فرهنگی برای مخاطبان و كاربران را در این دو شهرستان به صورت رایگان فراهم می كند.

رضوی تصریح كرد: سایت استانی تبیان چهارمحال و بختیاری هم اكنون امكانات خبری و اطلاع رسانی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی استان و كشور را روی پایگاه خود قرار داده و امكان"استخاره الكترونیكی"برای مخاطبان فراهم كرده است.

مسئول موسسه فرهنگی تبیان سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ماه محرم نیز امكانات لازم برای معرفی و تبیین قیام عاشورای حسینی و روزهای محرم بر روی سایت استانی قرار گرفته است.

به گفته وی، كاربران می توانند با استفاده از رمز عبور Tebyannet به صورت رایگان از این امكانات در استان بهره مند شوند.

وی گفت: هم اكنون به طور متوسط دو تا سه هزار كاربر از امكانات سایت تبیان در چهارمحال و بختیاری بهره مند می شوند.

روابط عمومی موسسه تبیان