تبیان، دستیار زندگی
اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در غرفه تبیان موفق به جلب رضایت بازدیدکنندگان نمایشگاه فرهنگ عاشورایی شده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئول تبیان استان زنجان:

تبیان قوی ترین سرویس دهنده خدمات فرهنگی و دینی در حوزه IT استان زنجان

غرفه تبیان

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در غرفه تبیان موفق به جلب رضایت بازدیدکنندگان نمایشگاه فرهنگ عاشورایی شده است.

مهندس امیر حسین اکبری با اعلام این خبر گفت: تبیان استان زنجان مطابق برنامه ریزی های خود در حوزه معرفی و اطلاع رسانی عملکرد و بخش های مختلف تبیان در کشور و خدمات IT ارائه شده در سطح استان، برنامه های مناسبی را اجرا نموده که از جمله آنها می توان به مسابقه روزانه با مضامین فرهنگ محرم، ارائه امکانات جهت خرید از فروشگاه اینترنتی و گفتگوهای اختصاصی خانواده ها و جوانان در خصوص حوزهای فعالیتی تبیان اشاره کرد. وی  همچنین از نشست های تبیان با برخی از کارشناسان و علاقه مندان با تبیان سخن گفت و افزود: تبیان زنجان در این نشست ها که با مخاطبین متخصص در حوزه IT برگزار کرد راهکارهای همکاری جهت تولید محصولات با مضامین برگرفته از فرهنگ بومی و فرهنگی منطقه و گسترش عملکردهای خود را بررسی نمود.

غرفه تبیان

وی ادامه داد: تمامی تلاش تبیان به گونه ای است که سرویس ها در شأن کاربر ایرانی ارائه شود و در این سیر حرکتهای بنیادی فراوانی انجام شده و در دست گسترش است و تبیان قوی ترین سرویس دهنده خدمات فرهنگی و دینی در حوزه IT استان است.

وی استقبال از فروشگاه اینترنتی تبیان را به دلیل بستر مبتنی بر تکنولوژی آن، نیازمند معرفی و بسترسازی بیشتر دانست و افزود: در این راستا دستورالعمل های تبلیغی، بنرها و پوسترهایی را تبیان زنجان طراحی و چاپ نموده که در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفتــــه است.

روابط عمومی موسسه تبیان