تبیان، دستیار زندگی
بسکتبال در گذر از پیچ و خمهای مسیر رهایی از ایستایی و رسیدن به اوج از بسیاری از رشته‌های دیگر سبقت گرفته و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حق بسکتبال را از ورزش نگرفته ام

حق بسکتبال را از ورزش نگرفته ام

بسکتبال در گذر از پیچ و خمهای مسیر رهایی از ایستایی و رسیدن به اوج از بسیاری از رشته‌های دیگر سبقت گرفته و حتی در سربالایی موفقیت هم به خود اجازه عقب گرد نداده ، با این وجود "محمود مشحون" رئیس فدراسیون معتقد است هنوز نتوانسته حق واقعی این رشته را از ورزش ایران بگیرد.

به نقل از مهر، مشحون ضمن تاکید بر اینکه حق کامل بسکتبال آنچه در حال حاضر می بینیم و داریم نیست، تصریح کرد: پتانسیلهای موجود در بسکتبال شایسته داشتن امکاناتی برتر از آنچه امروز در اختیار دارند، هستند اما من به عنوان رئیس هنوز نتوانسته ام حق بسکتبال و ورزشکارانش را به طور کامل از ورزش ایران بگیرم.

وی با بیان اینکه با اخذ کامل حق بسکتبال از ورزش کشور، بخش بزرگی از دین خود را نسبت به این رشته ادا می کند، اظهار داشت: این یکی از دغدغه‌های اصلی من است که فقط در بستر زمان می توان به آن پرداخت نه به یکباره. حق واقعی بسکتبال آنجاست که تمام استانها و شهرستانها به امکانات لازم مجهز شوند و فارغ از هر کمبودی فعالیت کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال درخاتمه گفت: ناکامی بسکتبال در رسیدن به حق خود در ورزش ایران به خاطر کوتاهی یا کم توجهی مسئولان سازمان ورزش نیست بلکه تحقق این امر نیازمند زمان طولانی‌تری است و حتی حمایت مسئولان ورزش این دلگرمی و امید را برای فدراسیون بسکتبال ایجاد کرده که بتواند زودتر به هدف خود در این بعد نزدیک شود.