تبیان، دستیار زندگی
ن المپیك آتن ( 17 شهریور ماه ) در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیك آتن : حیدری به زور جایزه گرفت! شب گذشته مراسم تجلیل از قهرمانان المپیك آتن در محل آكادمی ملی المپیك برگزار شد. البته مراسم با یك تاخیر 30 دقیقه ای و با مجری گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم تجلیل از مدال آوران المپیك آتن ( 17 شهریور ماه )

در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیك آتن :

حیدری به زور جایزه گرفت!


شب گذشته مراسم تجلیل از قهرمانان المپیك آتن در محل آكادمی ملی المپیك برگزار شد. البته مراسم با یك تاخیر 30 دقیقه ای و با مجری گری رضا جاودانی آغاز شد . نكته جالبی كه در همان ابتدای مراسم توجه همگان را به خود جلب كرده بود قهر علیرضا حیدری بود . ماجرا از این قرار بود كه وقتی حیدری علی رغم قول و قرارهای قبلی شنید مبلغ هدیه مالی اش 50 میلیون تومان است مراسم را به حالت قهر ترك كرد كه بعد از 30 دقیقه و با وساطت دوستان و مسئولان حاضر شد به مراسم برگردد. نكته جالب تر این كه بهرام افشارزاده دبیر كمیته ملی المپیك در سخنرانی خود بیشتر از همه از حیدری تشكر كرد و مدال برنز او را برای ملت ایران همسان مدال طلا دانست! به هر حال با وساطت حاضرین و پیشدستی رضا جاودانی قرار شد جایزه حیدری هم 100 میلیون تومانی باشد.

از آرش میراسماعیلی جداگانه و قبل از شروع سخنرانی های مسئولان تقدیر شد . او از مسئولین سازمان تربیت بدنی مبلغ 100 میلیون تومان و از صندوق حمایت از ورزشكاران 10 میلیون تومان هدیه گرفت . این صندوق به قهرمانان طلایی 10 میلیون ، نقره ای 7 میلیون و برنزی 5 میلیون اهدا كرد . بیمه آسیا هم جوایز 10 تا 30 میلیون تومانی برای قهرمانان در نظر گرفت.

جوایز بقیه مدال آوران المپیك همان مبالغ تعیین شده قبلی بود . ( مدال طلا 100 ، مدال نقره 70 و مدال برنز 50 میلیون تومان ) .

در این مراسم مسئولان سازمان تربیت بدنی كمیته ملی المپیك و روسای فدراسیون های ورزشی حضور داشتند.