تبیان، دستیار زندگی
خبرنامه هیئات مذهبی كشور به منظور اطلاع‌رسانی در حوزه هیئات مذهبی به همت سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از سوي سازمان تبليغات اسلامي؛

خبر نامه هيئات مذهبي كشور راه اندازي شد

خبرنامه هیئات مذهبی كشور به منظور اطلاع‌رسانی در حوزه هیئات مذهبی به همت سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد.

خبرنامه هيئات مذهبي كشور به منظور اطلاع‌رساني در حوزه هيئات مذهبي به همت سازمان تبليغات اسلامي راه‌اندازي شد.

به گزارش خبرگزاري رسا، سازمان تبليغات اسلامي خبرنامه هيئات مذهبي كشور را راه اندازي کرد.

اين خبرنامه دربرگيرنده اخبار، گزارش‌ها و گفت و گوهايي پيرامون هيئات مذهبي كشور در تمام طول سال است و به اطلاع‌رساني و بررسي مصوبات و تصميمات ستاد شؤون فرهنگي پيرامون مناسبت‌هاي مذهبي مي‌پردازد.

اين خبرنامه در پي آن است تا با استمرار و گسترش در امر خبر رساني رويدادها و برنامه‌هاي هيئات مذهبي كشور، گامي در راستاي اعتلاي فرهنگ اسلامي و تفكر شيعي بردارد.

علاقه‌مندان براي استفاده از محتويات اين خبرنامه، مي‌توانند به نشاني الكترونيك http://www.ido.ir/heyatnews مراجعه كرده و يا از طريق صفحه اصلي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان تبليغات اسلامي (ido.ir) با مراجعه با لينك «خبرنامه هيئات مذهبي كشور» به آن دسترسي يابند.

اعضاي شوراي هيئات مذهبي كشور نيز مي‌توانند با ارسال نامه به نشاني الكترونيك heyatnews@ido.ir ، نمابر شماره 66498883-021 ، تلفن 66468440-021 همراه 09329509686 و يا نشاني تهران، ميدان فلسطين، ساختمان شماره 28، سازمان تبليغات اسلامي، كد پستي 1416713113، صندوق پستي 1312/14155 ارتباط برقرار كرده و نسبت به اطلاع‌رساني برنامه هيئات و مجموعه مذهبي خويش اقدام كنند.

گفتني است، مجموعه‌هاي مذهبي كه در سراسر كشور به برگزاري برنامه‌هاي آييني مي‌پردازند، در قالب «شوراي هيئات مذهبي كشور» تحت نظارت سازمان تبليغات اسلامي ساماندهي مي‌شوند.

در همين راستا، «ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي مذهبي» با حضور نمايندگان تام‌الاختيار سازمان تبليغات اسلامي، وزارت كشور، وزارت اطلاعات، نهاد نمايندگي ولي‌فقيه در دانشگاه‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و نيروي انتظامي نيز زير نظر شوراي عالي انقلاب فرهنگي مديريت فرهنگي محتواي اين برنامه‌ها را در سطح كلان نظارت و هدايت مي‌كند.