تبیان، دستیار زندگی
امیرحسین اكبری، كارشناس تبیان سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، با اشاره به اینكه تبیان تحقق كامل استفاده سالم و مفید از تكنولوژی روز است اظهار كرد: تبیان زنجان با برنامه‌ریزی مناسبی كه از ماه‌های پیش انجام داده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور تبیان زنجان در نمایشگاه «فرهنگ عاشورایی»

نمایشگاه فرهنگ عاشورایی

مسئول پایگاه اینترنتی تبیان استان زنجان از حضور پر رنگ این پایگاه در نمایشگاه «فرهنگ عاشورایی» این استان خبر داد.

امیرحسین اكبری، كارشناس تبیان سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، با اشاره به اینكه تبیان تحقق كامل استفاده سالم و مفید از تكنولوژی روز است اظهار كرد: تبیان زنجان با برنامه‌ریزی مناسبی كه از ماه‌های پیش انجام داده است، معرفی كاملی از مجموعه خود را در نمایشگاه ارائه می‌كند و این برنامه‌ریزی به گونه‌ای بوده است كه محورهای اساسی مورد نظر مجموعه را كه همان جذب كاربر ملی، معرفی شعبه زنجان در شبكه ملی تبیان و محتوای ملی در قالب وب سایت است را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه با ارائه امكانات جانبی اعم از پایگاه كامپیوتری ویژه كاربران، بازدیدكنندگان تعامل مستقیمی با مجموعه تبیان دارند.

همچنین اقدامات مناسبی برای معرفی نرم‌افزارهای تولیدی استان زنجان و گسترش فرهنگ دولت الكترونیكی در قالب فروشگاه اینترنتی محصولات در نظر قرار گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: همچنین تبیان زنجان مسابقات روزانه‌ای را نیز به همراه اهدای جوایز ارزشمندی در نمایشگاه فرهنگ عاشورایی با هدف آشنایی هرچه بیشتر بازدیدكنندگان با مفاهیم فرهنگ محرم، برگزار می‌كند.

روابط عمومی موسسه تبیان