تبیان، دستیار زندگی
خبرنامه هیئات مذهبی كشور به منظور اطلاع‌رسانی در حوزه هیئات مذهبی و تصمیمات ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی، توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توسط سازمان تبلیغات اسلامی

خبرنامه هیئات مذهبی كشور راه‌اندازی شد

خبرنامه هیئات مذهبی كشور

خبرنامه هیئات مذهبی كشور به منظور اطلاع‌رسانی در حوزه هیئات مذهبی و تصمیمات ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی، توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد.

این خبرنامه دربرگیرنده اخبار، گزارش‌ها و گفت و گوهایی پیرامون هیئات مذهبی كشور در تمام طول سال است.

بر این اساس، خبرنامه هیئات مذهبی كشور به اطلاع‌رسانی و بررسی مصوبات و تصمیمات ستاد شئون فرهنگی پیرامون مناسبت‌های مذهبی می‌پردازد.

این خبرنامه كه به همت اداره مركزی روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده، در پی آن است تا با استمرار و گسترش در امر خبر رسانی رویدادها و برنامه‌های هیئات مذهبی كشور، گامی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی و تفكر شیعی بردارد.

خبرنامه هیئات مذهبی كشور مشتمل بر اخبار روزانه هیئات مذهبی كشور، جلسات شورای مركزی هیئات مذهبی استان‌ها، آخرین اخبار ستاد مركزی ساماندهی شئون فرهنگی و ستادهای استان، بررسی رویدادهای مذهبی و تحلیل موضوعات مرتبط با فرهنگ دینی است.

علاقه‌مندان برای استفاده از محتویات این خبرنامه، می‌توانند به نشانی الكترونیك http://www.ido.ir/heyatnews مراجعه كرده و یا از طریق صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تبلیغات اسلامی (ido.ir) با مراجعه با لینك «خبرنامه هیئات مذهبی كشور» به آن دسترسی یابند.

اعضای شورای هیئات مذهبی كشور نیز می‌توانند با ارسال نامه به نشانی الكترونیك heyatnews@ido.ir ، نمابر شماره 66498883-021 ، تلفن 66468440-021 همراه 09329509686 و یا نشانی تهران، میدان فلسطین، ساختمان شماره 28، سازمان تبلیغات اسلامی، كد پستی 1416713113، صندوق پستی 1312/14155 ارتباط برقرار كرده و نسبت به اطلاع‌رسانی برنامه هیئات و مجموعه مذهبی خویش اقدام كنند.

گفتنی است، مجموعه‌های مذهبی كه در سراسر كشور به برگزاری برنامه‌های آیینی می‌پردازند، در قالب «شورای هیئات مذهبی كشور» تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی می‌شوند.

در همین راستا، «ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی» با حضور نمایندگان تام‌الاختیار سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت كشور، وزارت اطلاعات، نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی نیز زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی مدیریت فرهنگی محتوای این برنامه‌ها را در سطح كلان نظارت و هدایت می‌كند.

روابط عمومی موسسه تبیان