تبیان، دستیار زندگی
شنبه گذشته آخرین و بیستمین جلسه كلاسهای آموزش فوتبال مدرسه فوتبال تبیان كه دومین دوره تابستانی خود را سپری می كرد به كار خود پایان داد . در این دوره مربیان این كلاس با آموزش و بكارگیری تمرینات روز و متداول سنین پایه به آموزش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدرسه فوتبال تبیان به كار خود پایان داد

شنبه گذشته آخرین و بیستمین جلسه كلاسهای آموزش فوتبال مدرسه فوتبال تبیان كه دومین دوره تابستانی خود را سپری می كرد به كار خود پایان داد .

در این دوره مربیان این كلاس با آموزش و بكارگیری تمرینات روز و متداول سنین پایه به آموزش نوجوانان و جوانان شركت كننده پرداختند و علاوه بر كشف استعدادها ی حاضر تجربه خوبی را اندوخته كردند و در كنار تمرینات یك تساوی و یك پیروزی حاصل دو مسابقه دوستانه تیم تبیان با حریف قدرش مدرسه فوتبال آموزش و پرورش منطقه 9 بود كه از نظر مربی تیم كار بزرگ و ارزشمندی محسوب می شود .

هر چند ثبت نام اینترنتی و كمی دیر برگزار شدن این كلاسها خیلی از دوستان ما را بی خبر و یا محروم از شركت كرد اما به هر تقدیر با 14 الی 15 بازیكن علاقه مند و حمایت های مدیریت موسسه و سایر دوستان این دوره هم به پایان رسید و گام محكمی بود در ایجاد و فراهم كردن كانونهای گرم و مطمئن در اوقات فراغت برای والدین دلسوزی كه در تابستان نگران فرزندان خود بودند .

به پاس یادبود و تشكر از این آینده سازان علمی و ورزشی كشور در جلسه پایانی و اختتامیه این دوره ، لوح تقدیری به همراه یك عددcd ورزشی توسط مهندس وزیری قائم مقام معاونت اطلاع رسانی سایت تبیان به شركت كنندگان در مدرسه فوتبال تبیان اهدا شد و بازیكنان حاضر كه تعداد اندكی هم بودند به اتفاق مربیان و مسئولان خود چند عكس یادگاری گرفتند .

اضافه می شود  ذیل لوح های تقدیر را وحید هاشمیان بازیكن ارزنده كشورمان و بایرن مونیخ به منظور تشویق و یادگاری برای بچه های مدرسه فوتبال تبیان امضا كرده بود كه همراه كارتی از عكس زیبای  وحید به بازیكنان داده شد .

یكی دیگر از نكات جالب حضور تیم صنایع اراك بود كه برای تمرین و به هدایت منصور پورحیدری ( مربی سابق تیم ملی و استقلال ) ولی الله صالح نیا ( مربی بدنساز تیم های ملی و باشگاهی ) و مجید نامجو مطلق ستاره نه چندان دور فوتبال ملی و استقلال و پرسپولیس بود كه بنا به رسم یادگاری عكسی با بچه های مدرسه فوتبال تبیان انداختند .

در جلسه اخر به جهت مسافرت بعضی از نفرات تعداد كمی هم غایب بودند .

در این جلسه بازیكنان پس از گرم كردن به انجام آخرین بازی تمرینی خود پرداختند و در روزی خوب فوتبالی پر نشاط و پرشور و حال را ارایه كردند و با خاطراتی خوش و چهره هایی خندان و امیدوار به دیدار دوباره همدیگر را در آغوش گرفتند و پس از خداحافظی زمین چمن مچموعه ورزشی انقلاب را ترك كردند .