تبیان، دستیار زندگی
دیدن ستارگان فوتبال ایران در جام‌جهانی 98 حلاوت و هیجان خاصی را برای هر بیننده‌ای به دنبال داشت. ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد: كفاشیان نگذاشت بازی كنم

خداداد عزیزی:قلعه نوعی مربی جسور و شجاعی است

دیدن ستارگان فوتبال ایران در جام‌جهانی 98 حلاوت و هیجان خاصی را برای هر بیننده‌ای به دنبال داشت. سال‌ها از آن حماسه‌سازی‌ها می‌گذشت و دیدن ستاره‌های آن زمان خالی از لطف نبود به خصوص آنكه این گردهمایی در راستای اهداف انسان دوستانه صورت گرفته بود ولی در میان آن همه حماسه آفرین جای یك حماسه‌ساز خالی بود، غزال آن زمان فوتبال ایران، این دیدار را از پای تلویزیون نگاه كرد تا دلش برای دوستان قدیمی تنگ شود اما در این میان یك نفر مانع حضور خداداد عزیزی در گیلان شد و آن كسی نبود جز علی كفاشیان.

*بازی منتخب ستارگان 98 را مقابل منتخب گیلان دیدید؟

بله، بازی جالبی بود. دیدن بچه‌ها خاطرات آن زمان را به یادم انداخت.

*چرا شركت نكردید؟

اول اینكه بحث محرومیتم بود و خودم هم نمی‌خواستم دیگر وارد فوتبال شوم اگر می‌رفتم هزار تا حرف و حدیث برایم درست می‌كردند، ترجیح دادم شركت نكنم. البته مسایل دیگری هم بود.

*چه مسایلی بود كه سبب شد خداداد بار دیگر در یك امر خیر خواهانه پا به توپ شود؟

شخصا دوست داشتم بار دیگر برای خشنودی و كمك به یك فوتبالیست قدیمی كه گرفتار بود پا به توپ شوم و جدا از آن، خیلی دوست داشتم بچه‌های آن دوره را از نزدیك ببینم.

خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال ابومسلم

*پس چرا نرفتید؟ مگر از سوی برگزار كنندگان دعوت نشده بودید؟

حاج حبیب کاشانی و حمید استیلی با من تماس گرفتند و من هم استقبال كردم اما بحث محرومیتم نمی‌گذاشت، البته شنیدم آنها به فدراسیون فوتبال نامه زده بودند و آقای شریفی هم موافقت كرده بود اما كفاشیان مخالفت كرده بود تا نتوانم در این دیدار شركت كنم. تاج و نبی هم در خصوص این نامه واكنشی نشان نداده بودند و كفاشیان هم جواب تلفن كاشانی را نداده بود تا حضورم منتفی شود. هر چند زیاد ناراحت نیستم چون با خودم عهد بسته بودم دیگر وارد فوتبال نشوم.

*همبازی‌های قدیمی را چطور دیدید؟

آنها تغییری نكرده بودند و با همان سبك بازی می‌كردند و آمادگی خوبی داشتند.

*اگر این بازی را در آزادی برگزار می‌كردند، بهتر نبود؟

چون بحث انسانی بود فرقی نمی‌كرد كجا بازی كنند، مهم كمك به یك هموطن بود