تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال سایپا کرج گفت:‌ بازی‌های تداركاتی تیم ملی فوتبال هم به لیگ و هم به تیم ملی لطمه می‌زند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد جدید مایلی کهن از دایی

دایی، مایلی کهن

سرمربی تیم فوتبال سایپا کرج گفت:‌ بازی‌های تداركاتی تیم ملی فوتبال هم به لیگ و هم به تیم ملی لطمه می‌زند.

محمد مایلی‌كهن در گفتگو با فارس، با اشاره به دیدار تیم ملی برابر گالیسیا اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقات تداركاتی فارغ از اینكه برابر چه حریفی به میدان می‌رویم به نفع تیم ملی و لیگ برتر نیست زیرا ما با یك سری از بازیكنان در دیدارهای تداركاتی به میدان می‌رویم و در دیدارهای رسمی با بازیكنان دیگری در میدان حاضر می شویم.

وی اضافه کرد: اگر هدف از این مسابقات كنار هم بودن بازیكنان است بهتر است این كار در تهران یا جزیره كیش انجام شود كه هم هزینه فدراسیون كمتر می‌شود و هم بازیكنان كارهای تمرینی را انجام می‌دهند اما این بازی‌های تداركاتی به ضرر تیم ملی و باشگاه‌هاست.

مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال سایپا

سرمربی پیشین تیم ملی تاكید كرد: در چنین شرایطی نه تیمی كه قهرمان لیگ می‌شود قهرمان واقعی است و نه تیم‌هایی كه به دسته‌ پائین‌تر سقوط می‌كنند، سقوط ‌كنندگان حقیقی هستند زیرا تیم‌ها از داشتن بهترین بازیكنان خود محروم شده‌اند و بدون قدرت واقعی خود پا به میدان گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: باید تقویم فوتبالی خودمان را به تقویم فیفا نزدیك كنیم و بازی‌های تداركاتی تیم ملی را در روزهای فیفا انجام دهیم، اما در حال حاضر به سمتی می‌رویم كه هرچه بیشتر از تقویم فیفا فاصله می‌گیریم.

مایلی كهن در پایان در مورد بازگشت دایی به ایران و شایعه آشتی اش با وی گفت: در این مورد زیاد صحبت كرده‌ام اما باید بگویم من با هیچ كس قهر نیستم، قهر مربوط به بچه‌هاست. من اصولی دارم كه همواره بر اساس آن اصول رفتار كرده‌ام.