تبیان، دستیار زندگی
فشارهای مردمی شد تیم ملی فوتبال ایران برای كسب پیروزی مقابل تیم ملی اردن در دیدار برگشت تمام ستاره هایش را به اردوی این تیم دعوت كرده است. روزنامه الدستور چاپ اردن امروز در تحلیل خود از دیدار برگشت ایران و اردن ضمن بیان این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزنامه الدستور چاپ اردن :

برانكو تسلیم فشارهای مردمی شد


تیم ملی فوتبال ایران برای كسب پیروزی مقابل تیم ملی اردن در دیدار برگشت تمام ستاره هایش را به اردوی این تیم دعوت كرده است.

روزنامه الدستور چاپ اردن امروز در تحلیل خود از دیدار برگشت ایران و اردن ضمن بیان این مطلب آورده است: وحید هاشمیان و خدادادعزیزی ستاره های فوتبال ایران به تیم ملی كشورشان پیوستند تا در مسابقه سرنوشت ساز این تیم مقابل اردن مشاركت داشته باشند.

الدستور ادامه داد : برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی ایران پس از قبول شكست تاریخی دردیداررفت این تیم مقابل اردن، سرانجام تسلیم فشارهای مردمی شد تا عزیزی و هاشمیان را به تیم ملی دعوت نماید. عزیزی همان ستاره ای است كه در سال 98 زمینه سازصعود ایران به جام جهانی فرانسه شد. حضورناگهانی عزیزی در شرایطی است كه بلازویچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران این بازیكن را از تیم ملی ایران كنار گذاشته بود. بازیكنی كه در سال 96 بهترین بازیكن آسیا لقب گرفت و در لیگ حرفه ای آلمان سابقه بازی دارد.

این روزنامه درمورد هاشمیان نیز نوشت : هاشمیان بازیكن تیم بایرن مونیخ آلمان پیش از این مخالفت خود را از همراهی با تیم ملی اعلام كرده بود اما گفت و گوهای مسوولان فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی كه این تیم در خطر عدم راهیابی به رقابتهای دور بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار دارد موجب شد تا هاشمیان به تیم ملی ایران ملحق شود.

فراخوانی عزیزی و هاشمیان برای تقویت تیم ملی ایران صورت گرفته كه از عدم حضورمهدی مهدوی كیا ستاره خود به دلیل دریافت كارت قرمزدرمسابقات جام ملتها مقابل بحرین ازهمراهی تیم ملی محروم است.