تبیان، دستیار زندگی
نه كریسمس، نه بابانوئل. اگر این روزها پای حرف‌های آندو بنشینید شاید از هیچ‌كدام از این دو اتفاق بزرگ سخن نگوید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آندو: دلم برای مردم غزه آتش گرفت

پس از ماه ها تمرین: تیموریان در فهرست تیم بولتون

نه كریسمس، نه بابانوئل. اگر این روزها پای حرف‌های آندو بنشینید شاید از هیچ‌كدام از این دو اتفاق بزرگ سخن نگوید.

آندرانیك تیموریان مانند تمام آزاد مردانی كه این روزها تپش قلب‌شان با تپش قلب‌های كودكان فلسطینی به شماره افتاده یك آرزو بیشتر ندارد: "رهایی غزه از آتش و خون" و آرزو می‌كند ای كاش شرایطی فراهم شود كه مردم غزه هم مثل مردم دیگر كشورها روزهای آرامی را داشته باشند.

وقتی می‌گوید دیدن صحنه شهادت بچه‌ای سه ماهه قلب هر انسانی را آتش می‌زند، تازه متوجه می‌شوید كه چرا "آندو" به گراندوی (به معنای آندوی بزرگ، لقبی كه هواداران بولتون به تیموریان دادند) انگلیسی‌ها تبدیل شده است. آندو اطمینان دارد كه حمایتش از مردم فلسطین برایش دردساز نمی‌شود و می‌گوید كه از هیچ كس به جز خدا نمی‌ترسم.

وی در مورد كشتار مردم غزه گفت: «متاسفم كه در آستانه سال جدید، مردم گوشه‌ای از جهان زیر آوار گلوله هستند و بسیار متاسفم مردم بی‌پناه كه بیشتر آنها كودكان و زنان هستند این چنین كشته می‌شوند. مردم غزه می‌توانستند مانند تمام مردم جهان بهتر زندگی كنند اما نشد. فارغ از ملیت افراد، آرزوی تمام انسان‌های آزاده این است روزی این اتفاقات در دنیا به پایان برسد اما واقعا دیدن صحنه شهادت دختر بچه‌ای 3 ماهه قلب هر انسانی را آتش می‌زند.»

آندرانیک تیموریان:اختلاف بولتون و ابومسلم ربطی به من ندارد

وی ادامه داد: «دیدن این جنایت‌ها و كشتار مردم بی‌پناه غزه قلب‌ها را می‌شكند و امیدوارم بزرگان شرایطی را فراهم كنند كه این كشور هم روی خوش و شادی به خود ببیند. من هم به عنوان یك كوچكتر و به عنوان یك بازیكن فوتبال مثل هزاران فوتبالیست دیگر در سراسر دنیا آرزو می‌كنم كه روزی جنگ در غزه به پایان برسد.»

هافبک ایرانی فولهام در مورد آخرین وضعیت خود اظهار داشت: « "روی هاجسون" در مصاحبه با سایت باشگاه فولهام گفته از بازگشت من به تمرینات خوشحال است. با این حال می‌دانم شرایط سختی برای رسیدن به تركیب اصلی پیدا كرده‌ام. من قبل از مصدومیتم به تركیب اصلی خیلی نزدیك شده بودم اما، این آسیب دیدگی من را از تركیب دور كرد.»

تیموریان در پایان گفت: «الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و هم پستی‌هایم جزو بهترین‌ها هستند. "دنی مورفی" كه از تیم لیورپول آمده و دیگر هم پستی‌ام نیز جزو بهترین‌هاست. بنابراین باید برای رسیدن به تركیب سخت تلاش كنم و همین انگیزه من را دو چندان می‌كند. به هر حال حضور در تیمی كه در لیگ برتر انگلیس تیم نهم جدول است برای من یك افتخار است و منتظر كوچكترین فرصت هستم كه بیشترین استفاده را از این شانس ببرم و این روزها در انتظار شانس هستم.»