تبیان، دستیار زندگی
مژده به کاربران و خریداران فروشگاه اینترنتی تبیان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خرید در خانه؛ بانک در خانه

کارت بانک
مژده به کاربران و خریداران فروشگاه اینترنتی تبیان

با توجه به درخواست جمع کثیری از کاربران عزیز و خریداران فروشگاه اینترنتی تبیان جهت میسر نمودن امکان استفاده از کلیه کارت بانکهای معمول، نوید می دهیم که با انتخاب بانک سامان در خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی تبیان امکان پرداخت از بانک های سامان، اقتصاد نوین، ملت، صادرات، کشاورزی، ملی، پارسیان، پاسارگاد، کارآفرین، صنعت و معدن، توسعه صادرات، موسسه مالی واعتباری سینا فراهم گردید.

در جهان پردغدغه امروز، گردش دست به دست پول و استفاده از پول کاغذی بصورت اسکناس یا چک پول و یا مراجعه حضوری جهت خرید در بیرون از منزل، منابع انسانی و اقتصادی جامعه و زمان، این عنصر طلایی را به هدر میدهد. و چه بسا که در آینده ای نزدیک به خاطره ای دور تبدیل شود. متدهای پیشرفته در جهان امروز ابداع گردیده است که  تنوع کانالهای ارتباطی فروشنده گان و خریداران را فراهم کرده، امکان آرامش و اطمینان را در فرآیند داد و ستد ایجاد می کند.

نمونه این امکانات، ایجاد فروشگاههای الکترونیکی یا اینترنتی میباشند که به برخی از مزایای آن در ذیل اشاره کرده ایم.

- خرید از فروشگاه میتواند بصورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته انجام گیرد ، آنهم از درون منزل و پای کامپیوتر!!!

- هزینه تمام شده  خرید محصولات به مراتب از فروشگاههای فیزیکی کمتر خواهد بود. (هزینه شامل قیمت محصول بعلاوه هزینه حمل و نقل بعلاوه زمان مصرف شده می باشد.)

- خرید در این فروشگاهها با امکان انتخاب دقیق همراه است ، امکان مقایسه قیمت و سرویسها از ابزارهای این انتخاب دقیق است.

- هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی فشار و استرس معمول وجود ندارد.

- سرویسهای متنوع اینگونه فروشگاهها مانند ارسال به منزل ، ارسال هدایا ، پیش خرید  و...

یكی از ابزارهای انتقال الكترونیكی وجوه كه در تجارت الكترونیكی از اهمیت خاصی برخوردار است ، كارت های بانكی می باشند كه به منظور پرداخت وجه ، به جای پول نقد استفاده می شود. جهت خرید از فروشگاه اینترنتی تبیان به راحتی می توانید از این کارت بانک ها استفاده نمایید.

کارت بانک

فروشگاه اینترنتی تبیان