تبیان، دستیار زندگی
تجمع دهها هزار نفر از مردم در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت مجامع بین المللی امروز..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش تبیان از اعتراض جامه ورزش به اقدامات رژیم صهیونیستی

ورزشکاران: فلسطین حمایتت می کنیم

ورزشکاران:فلسطین حمایتت می کنیم

تجمع دهها هزار نفر از مردم در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت مجامع بین المللی امروز (دوشنبه) همزمان با سراسر کشور در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، دراین تجمع ورزشکاران و مسئولین ورزشی کشور باحضور پرشور خود جلوه ویژه ای را به این مراسم دادند.

در این مراسم "بهرام افشارزاده" رئیس فدراسیون وزنه برداری و دبیر کل کمیته ملی المپیک ، "امیر رضا خادم" نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و از قهرمانان رشته کشتی ،"محمود مشحون" رئیس فدراسیون بسکتبال،"محمد رضا داورزنی" رئیس فدراسیون والیبال، "عزالدین حیدری" رئیس فدراسیون همگانی و گروهی از ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی ( والیبال ،بسکتبال ، رزمی،نجات غریق و...) با حضور خود گرما بخش این راهپیمایی با شکوه بودند.

"امیر رضا خادم" در گفتگو با خبرنگار تبیان گفت: مردم خوب ما یکبار دیگر با حضورشان در این مراسم نشان دادند که به چه شکل حامی مسلمان مظلوم در سراسر دنیا هستند و به شدت این حرکت غیر انسانی را از سوی رژیم صهیونیستی محکوم می کنند.

تجمع کنندگان در این مراسم شعارهایی چون" مرگ بر اسرائیل"،"محرم ماه خون است، اسرائیل سرنگون است"، "فلسطین مظلوم است پاره تن اسلام است" ،"فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم" سر می دادند.