تبیان، دستیار زندگی
هافبك صربستانی پرسپولیس گفت: در صورت رضایت دایی و رفع مشکل بین المللی حاضرم برای تیم ملی بازی کنم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پتروویچ:برای ایران بازی می كنم

ایوان پتروویچ هافبک جدید سرخپوشان

هافبك صربستانی پرسپولیس گفت: در صورت رضایت دایی و رفع مشکل بین المللی حاضرم برای تیم ملی بازی کنم.

ایوان پتروویچ در گفتگو با ایلنا، در مورد وضعیت خود اظهار داشت: اینكه برخی ها اعلام می كنند به خاطر دریافت نکردن مطالباتم در تمرین شرکت نكرده ام صحت ندارد، من مریض بودم و این را می توانید از پزشك تیم استعلام بگیرید.

وی در مورد پیروانی تاکید کرد:‌ وی از حاشیه های تیم پرسپولیس و موارد فنی آن اطلاع کامل دارد و تمریناتش به روز است. در روز مسابقه هم بازیخوانی خوبی دارد و شناختش از توانایی ها و  نفرات شاخص حریف خیلی خوب است.

هافبك صربستانی تیم پرسپولیس در مورد جدایی قطبی از پرسپولیس افزود: قطبی مربی خوبی بود و نمی دانم چه مشكلاتی به وجود آمد كه او یكباره گذاشت و رفت و دوست ندارم الان پشت سر او حرف بزنم چرا كه درست نیست. متاسفانه او در پرسپولیس به مشكل خورد و این تیم را ترك كرد.

ایوان پتروویچ

وی ادامه داد: من از كشورهای عربی دعوت نامه های متعددی دارم اما دوست دارم در پرسپولیس بمانم. از شرایط فعلی تیم هم خیلی راضی هستم و نمی خواهم از پرسپولیس بروم. ضمن اینکه دو ماه دیگر هم در لیگ قهرمانان آسیا شركت می کنیم و برای قهرمانی در آن مسابقات باید حریفان قدرتمندی از كره و ژاپن را شکست دهیم.

پتروویچ در پایان پاسخ به این سوال كه آیا حاضر است ملیت ایرانی بگیرد و برای تیم ملی ایران به میدان برود، گفت:‌ من از الان نمی توانم در این خصوص صحبت كنم ، ابتدا علی دایی باید تشخیص بدهد كه من به كار وی می آیم و در پستی كن من هستم بازكنی تواناتر از من وجود ندارد و بعد اگر دایی با من تماس گرفت و نظرم را خواست آن موقع من هم تصمیم می گیرم و شرایط را ارزیابی كنم. البته من در تمامی رده های سنی تیم ملی صربستان تا المپیك بازی كرده ام البته در چند دیدار دوستانه هم در تیم ملی صربستان به میدان رفته ام فكر می كنم می توانم در تیم ملی ایران هم بازی كنم.