تبیان، دستیار زندگی
لحظات کمیک و خنده دار پشت سر هم قطار می شوند که دلیل همه شان بی دست و پایی پو است، تا اینکه شیفو عامل و انگیزه پیش برنده پو را پیدا می کند؛ اشتهای سیری ناپذیر پو. کافی است تا شیرینی را از دست او بیرون بکشید تا او دست به سریع ترین کارها بزند و آن هم بدو
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه دانلود کارتون پاندای کونگ فو کار

کارتون پاندای کونگ فو کار

لحظات کمیک و خنده دار پشت سر هم قطار می شوند که دلیل همه شان بی دست و پایی پو است، تا اینکه شیفو عامل و انگیزه پیش برنده پو را پیدا می کند؛ اشتهای سیری ناپذیر پو.

کارتون پاندای کونگ فو کار

کافی است تا شیرینی را از دست او بیرون بکشید تا او دست به سریع ترین کارها بزند و آن هم بدون کوچک ترین لغزش و خطا. او خیلی زود آماده مبارزه با تای لانگ شرور می شود.

کارتون پاندای کونگ فو کار

یوزپلنگی که می خواهد به دهکده حمله کند و انتقامش را بگیرد. چند سال پیش او شاگرد شیفو بوده، بهترین شاگرد او، اما اوگ وی که از ذات بد تای لانگ آگاه بوده، از دادن عنوان جنگجوی اژدها به او خودداری می کند و این خشم تای لانگ را برمی انگیزاند. او به تازگی از زندانی در دل کوه فرار کرده است. مانند بسیاری از فیلم های چینی، «پاندای کونگ فوکار» نیز از دو عامل لاینفک این فیلم ها دوری نمی کند؛ زدوخورد و شوخی. فیلمنامه جاناتان آیبل و گلن برگر به سرعت درس های آموزنده اش را به کودکان - در اینجا تلاش برای رسیدن به هدف- می دهد و به سراغ اکشن و نبرد هایش برمی گردد.

کارتون پاندای کونگ فو کار

نبرد روی پل معلق پنج قهرمان و نیز نبرد نهاییپاندا وتای لانگ در یک سوم پایانی فیلم رخ می دهد، درست پس از پایان یافتن سیلی از شوخی های متنوع. از جمله شوخی با اوگ وی زمانی که میان حرف زدنش تصمیم می گیرد هزاران شمع را با سرعت لاک پشتی اش خاموش کند و این موجب بی قراری شیفو که منتظر شنیدن ادامه حرف اوگ وی است می شود یا شوخی با پاندا زمانی که می خواهد چرخ دستی پر از نودل را از پله های منتهی به محل انتخاب جنگجوی اژدها بالا ببرد.

در پایان به شما عزیزان مژده می دهیم که به زودی مجموعه کارتون پاندای کونگ فو کار 2 را نیز می توانید در همین بخش ببینید

ترجمه: حسین عیدی زاد

کارتون پاندای کونگ فو کار

پاندای کنگ فو کار قسمت اول

پاندای کونگ فو کار قسمت دوم

پاندای کونگ فو کار قسمت سوم

پاندای کونگ فوکار قسمت چهارم

پاندای کونگ فوکار قسمت پنجم

پاندای کونگ فوکار قسمت ششم

پاندای کونگ فوکار قسمت هفتم

پاندای کونگ فوکار قسمت هشتم

پاندای کونگ فوکار قسمت نهم

پاندای کونگ فوکار قسمت دهم

پاندای کونگ فوکار قسمت یازدهم

پاندای کونگ فوکار قسمت دوازدهم

پاندای کونگ فوکار قسمت سیزدهم

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.