تبیان، دستیار زندگی
هفته‌ دهم از دور رفت رقابتهای بسكتبال لیگ برترباشگاههای ایران عصر روز پنجشنبه در غیاب تیمهای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفته دهم رقابتهای لیگ برتر بسکتبال

شكست ذوب‌آهن درغیاب مدعیان

شكست ذوب‌آهن درغیاب مدعیان

هفته‌ دهم از دور رفت رقابتهای بسكتبال لیگ برتر باشگاههای ایران عصر روز پنجشنبه در غیاب تیمهای مدعی و صدرنشین با برگزاری 5 دیدارپیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، در دیدارهای انجام شده تیمهای صبامهر ، دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان ، لوله‌ a.s شیراز و تراكتورسازی كردستان مقابل حریفانشان به برتری دست یافتند.

در دیدارهای هفته‌ دهم که با لغو بازیهای تیمهای مهرام و بیم مازندران همراه بود( به دلیل شركت تیم مهرام در مسابقات جام شیخ راشد امارات) تیم بسکتبال شهرداری در گرگان دست به خلق یك شگفتی زد و با كسب پیروزی مقابل تیم ذوب آهن این تیم را با بحرانی جدید روبه‌رو ساخت.

از سوی دیگر تیم بسکتبال صبامهر در یک بازی آسان و كم دردسر مقابل تیم هیات بسكتبال شهركرد به پیروزی دست یافت تا همچنان به روند روبه ‌رشد خود ادامه داده باشد. در دیگر بازی پایتخت نیز تیم بسکتبال دانشگاه آزاد از سد تیم هیات بسكتبال خراسان رضوی گذشت تا بازهم مشهدی ها درکسب پیروزی ناکام باشند.

لوله‌ a.s شیرازدر خانه مقابل تیم آرارات به پیروزی دست یافت تا تماشاگران این تیم از انجام یك بازی زیبا همراه با برد تیمشان راضی از ورزشگاه خارج شوند. در آخرین بازی نیز تیم تراكتورسازی كردستان با 3 امتیاز اختلاف سرگل لنگرود را مغلوب كرد.

نتایج كامل دیدارهای هفته‌ دهم به قرار زیر است:

* شهرداری گرگان 85 - ذوب آهن اصفهان 82

* صبامهر 103 - هیات بسكتبال شهركرد 82

* دانشگاه آزاد 86 - هیات بسكتبال خراسان رضوی 68

* لوله‌ a.s شیراز 109 - آرارات 98

* تراكتورسازی كردستان 84 - سرگل لنگرود 81

در پایان هفته دهم این بازیها تیمهای پتروشیمی بندرامام ، صبامهر، مهرام وذوب آهن اصفهان به ترتیب هر کدام با کسب 16 امتیاز در مکانهای اول تا چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و تیمهای دانشگاه آزاد وهیات بسکتبال خراسان رضوی در انتهای جدول جای دارند.

نتایج رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای ایران

نتایج رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای ایران

در هفته چهارم از دور برگشت رقابتهای بسکتبال دسته اول باشگاههای کشور 8 دیدار در تهران و شهرستانها برگزار شد که نتایج آن به شرح زیراست:

* ملوان بندرانزلی 55 - هیات بسکتبال قزوین 77

* پویا تهران 72 - هیات بسکتبال کرمانشاه 63

* حفاری ملی اهواز 51- آلومینیوم سازی اراک 60

* توزین الکتریک تهران 116- ساینا کردستان 52

* پیام زنجان 70- هیات بسکتبال کرمان 49

* اسد آباد همدان 73 - نفت امیدیه 56

* تربیت بدنی گیلان 70- پاسارگاد مهران شیراز 73

* راه و ترابری قم 92 - هیات بسکتبال گنبد 53