تبیان، دستیار زندگی
داشتم بیوگرافی این شهید را می نوشتم که به نظرم رسید چرا همیشه ما باید بیوگرافی شهید را برای شما بنویسیم و شما بخوانید. از بین این کار را کردیم به نظرتون تکراری شده. این دفعه شما بیوگرافی شهید را از روی دست نوشته هایش حدس بزنید. یک ذره هم شما فکر کنید. اصل
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخوان و حدس بزن(1)

شهید

داشتم بیوگرافی این شهید را می نوشتم که به نظرم رسید چرا همیشه ما باید بیوگرافی شهید را برای شما بنویسیم و شما بخوانید. از بس این کار را کردیم به نظرتون تکراری شده. این دفعه شما بیوگرافی شهید را از روی دست نوشته هایش حدس بزنید. یک ذره هم شما فکر کنید. اصلاً ببینیم می توانید از روی دست نوشته های یک شهید، روحیات سن و سال و رشته ی تحصیلی اش را بفهمید یا نه. همیشه که نباید ما فکر کنیم و بنویسیم و شما فقط بخوانید، نهایتاً خیلی لطف کنید یک نظری هم بدهید. این دفعه ما فقط می نویسیم و شما می خوانید و فکر می کنید و حدس می زنید. البته ما هم کاری می کنیم تا شما راحت تر حدس بزنید. سوالاتی را طراحی می کنیم که شما به آنها براساس حدستان جواب می دهید. بعداً ما بیوگرافی کامل شهید را در سایت می زنیم. البته فکر نکنید جواب دادن شما به سؤالات بی خودی است. نه. به کسانی که نزدیکترین حدس را بزنند جایزه  تعلق می گیرد. در اولین کمکمون به شما (مثل این مجری های تلویزیون که از سه تا سؤال به دو تاش خودشون جواب می دند و بیننده فقط به یکی جواب می ده و جایزه می گیره) می گوییم: از این شهید در ویژه نامه خرمشهر (عروس شهرهای جنوب) که در مهر و آبان ماه روی سایت بود خاطره نوشتیم. یعنی اسم شهید بین خاطرات هست. و در دومین کمک می گوییم: خودش در 35 روز مقاومت شهید نمی شود بعداً شهید می شود. خوب بسه دیگر خیلی کمک کردیم اگر خواستید می توانید از دیگران هم کمک بگیرید. راستی یادتون نره به دوستاتون هم بگید در مسابقه شرکت کنند.

آخرین کمک: این شهید در مدرسه بازرگانی کوروش کبیر در خرمشهر با محمد جهان آرا همکلاس بوده. کتاب جامعی در مورد این شهید در دست چاپ است که تا تولد این شهید در اول دی ماه ان شاءالله به چاپ خواهد رسید.

هنر مردان خدا

                                                                                                                                   الهام رحمانی