تبیان، دستیار زندگی
پژوهشكده باقرالعلوم(ع) با هدف بهره‌گیری از دیدگاه‌های صاحب‌نظران و طرح دستاوردهای نوین عرصه ارتباطات دینی، دومین نشست «هم‌اندیشی ارتباطات دینی» را برگزار می‌كند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

8 دي در پژوهشكده باقرالعلوم(ع) برگزار مي‌شود

دومين نشست «هم‌انديشي ارتباطات ديني»

 8 دی ،در، پژوهشكده، باقرالعلوم(ع) ،برگزار می‌شود

پژوهشكده باقرالعلوم(ع) با هدف بهره‌گيري از ديدگاه‌هاي صاحب‌نظران و طرح دستاوردهاي نوين عرصه ارتباطات ديني، دومين نشست «هم‌انديشي ارتباطات ديني» را برگزار مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين نشست با استفاده از ديدگاه‌هاي كارشناسان در زمينه غناي فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي براي زمينه‌سازي و گسترش مطالعات علمي ارتباطات ديني بر پا مي‌شود.

در اين همايش كه از ساعت 30/8 صبح آغاز مي‌شود، پس از ارائه گزارش اسكندري، دبير هم‌انديشي، به ترتيب دكتر اميد مسعودي، دكتر ناصر باهنر و دكتر سيدمهدي خاموشي به ارائه مقالات و ديدگاه‌هاي خود مي‌پردازند. قشقايي، رئيس پژوهشكده باقرالعلوم(ع) نيز سخنراني خواهد كرد.

در اين مراسم همچنين ميزگردي با موضوع «محتواي ارتباطات ديني» با حضور پروفسور حميد مولانا و سخنرانان همايش برگزار مي‌شود.

پژوهشكده باقرالعلوم(ع) داراي بخش‌هايي نظير گروه‌هاي سه‌گانه تحقيقاتي، مطالعات فرهنگ و ارتباطات ديني است و اين گروه‌ها در جهت تعيين راهبردها و الويت‌هاي توليد محتوا در موضوع ارتباطات ديني، تبادل فرهنگي و مبارزه با تهاجم فرهنگي فعاليت مي‌كند.

اين همايش هشت دي‌ماه در پژوهشكده باقرالعلوم(ع) به نشاني تهران، ميدان فلسطين، ابتداي خيابان طالقاني غربي، جنب اداره راهنمايي و رانندگي برگزار مي‌شود.

کد مطلب : 31163