تبیان، دستیار زندگی
بازگشت آخرین كاروان مدال آوران المپیك بامداد چهارشنبه آخرین كاروان ورزشی اعزامی به آتن به كشورمان بازگشت. به گزارش تبیان : همچون شبهای گذشته پرواز آتن – 1 استانبول ، ساعت 30/2 دقیقه بامداد در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و آ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در استقبال مدال آوران تكواندو و كشتی

بازگشت آخرین كاروان مدال آوران المپیك


بامداد چهارشنبه آخرین كاروان ورزشی اعزامی به آتن به كشورمان بازگشت. به گزارش تبیان : همچون شبهای گذشته پرواز آتن – 1 استانبول ، ساعت 30/2 دقیقه بامداد در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و آخرین ورزشكاران اعزامی كشورمان به المپیك آتن را به كشور بازگرداند.

تیمهای كشتی آزاد و فرنگی و تكواندو وكشورمان آخرین گروهی بودند كه با استقبال بی نظیر و پرشور مردم فرودگاه مهرآباد را ترك كردند.

بخش ورزشی تبیان همچون روزهای گذشته و بدستور مدیریت موسسه با چاپ پوسترهایی از هادی ساعی و 6 مدال آور كشورمان در المپیك در فرودگاه مهرآباد به استقبال این عزیزان رفت.

جمعیت زیادی از قبیل اقدام ، دوستان و بچه های محل ورزشكاران به همراه دوستداران ورزش در جلوی درب سالن 1 فرودگاه جمع شده بودند تا ورزشكاران خود را مورد تشویق و استقبال قرار دهند.

هنگامیكه همكارانمان در حال توزیع پوستر بودند عده بسیار زیادی برای گرفتن پوستر به آنها مراجعه می كردند بطوریكه پس از چند دقیقه كلیه پوسترهای تبیان تمام شد و همینطور بر مشتریان ما افزوده می شد.

مهندس كفاشیان ، جمشید تقی زاده ، افشارزاده ، فرجی و تنی چند از كاركنان فوراسیونهای كشتی و تكواندو از جمله كسانی بودند كه به عنوان میهمانان ویژه برای استقبال آخرین كاروان ایران به فرودگاه آمده بودند.

هادی ساعی ، علیرضا حیدری ، یوسف كرمی ، علیرضا رضایی ، مسعود مصطفی جوكار و سجاد برزی جزو اولین نفراتی بودند كه وارد سالن شدند و پس از استقبال حاضرین به انجام مصاحبه با شبكه های مختلف تلویزیون پرداختند.

محمدرضا طالقانی ، منصور برزگر ، حسن بابك ، ذوالقدر ، پولادگر ، محسن كاوه ، تقی اكبر نژاد ، مفری پور و سایر مدیران و مربیان آخرین نفراتی بودند كه وارد سالن ترانزیت شدند. نكته جالب كناره گیری و گوشه نشینی مجید خدایی كشتی گیر خوب كشورمان بود كه در گوشه ای از سالن با چشمانی گریان و اشك آلود افسوس از دست دادن مدال را می خورد و به نوعی مقابل حاضرین ابراز ناراحتی و شرمندگی می كرد.

البته نباید از زحمات و كشتی های خوب خدایی كه عنوان پنجم را كسب كرد چشم پوشی كرد و به همین دلیل بود كه اكثراً خبرنگاران و مردم او را دلداری می دادند و از او ابراز رضایت می كردند.

هادی ساعی پس از اینكه عكس و پوستر خود را در دست مردم و همسرش دید از مدیر بخش ورزشی سایت تبیان تشكر كرد و گفت : خوشحالم كه جلوی كاربران در همایش تبیان بدقول نشدم و امیدوارم آنها هم از مدال طلای من راضی باشند.

در مراسم استقبال چهارشنبه گروه موزیك نیرو زمینی سپاه با اجرا و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران و موزیك های حماسی شور و حال خاصی به جمع مستقبلین افزود.

كرمی ، ساعی ، حیدری و رضایی و جوكار از تلفیق عكسهای خود در كنار رضازاده بعنوان مدال آوران ایران در المپیك در پوستر تبیان ابراز خشنودی و تعجب كردند و ضمن تشكر از مسئولان این سایت خواستار ارسال تعدادی پوستر برای خودشان شدند.

مرشد هم به همراه ضربش با گرفتن دم یا علی و صدای خوشش بصورت مجزا و تك تك بت خواندن قطعاتی از افتخارآفرینان ایران تشكر و تمجید كرد كه این قسمت از برنامه بر جذابیت و جو حاكم سالن تاثیر بسیاری كرد.

نكته قابل اشاره دیگر عدم هماهنگی بین مسئولان و نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه بود كه با ورود عكاسان و خبرنگاران در ابتدا جلوگیری كردند كه پس از گذشت مدت زیادی این مشكل برطرف شد و نیروی انتظامی هم هماهنگ شد.

در پایان در حالیكه ساعت حوالی 5 بامداد بود قهرمانان كشورمان بصورت مجزا و به همراه خانواده هایشان فرودگاه را ترك كردند.

نكته جالب دیگر غیبت علیرضا دبیر و مهدی حاجی زاده بود كه گفته می شد بدلیل عدم نتیجه گیری مناسب و شرمندگی از مردم با پرواز روز قبل به تهران بازگشته بودند.

در خاتمه از سوی بخش ورزشی تبیان از این افتخار آفرینان و كلیه عزیزانی كه برای سربلندی و اعتلای ورزش ایران در آتن و آینده تلاش كرده و می كنند آرزوی موفقیت و سلامتی می كنیم و امید داریم تا ان شاء ا... در میادین آتی شاهد افتخارآفرینی بیشتر و به اهتزاز در آمدن پرچم سه رنگ كشورمان باشیم.