تبیان، دستیار زندگی
سرخپوشان اولدترافورد با پیروزی برابر تیملیگا دو کیتو اکوادور قهرمان رقابت های فوتبال جام باشگاه های جهان....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منچستر قهرمان باشگاههای جهان شد

منچستر

سرخپوشان اولدترافورد با پیروزی مقابل  تیم"لیگا دو کیتو" اکوادور قهرمان رقابت های فوتبال جام باشگاه های جهان شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار نهایی پنجمین دوره مسابقات جام باشگاههای جهان با نتیجه یک بر صفر مقابل "لیگا دو کیتو" اکوادور به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کردند.

در این دیدار منچستریونایتد که به دلیل اخراج ویدیچ در دقیقه 49 با 10 بازیکن به بازی ادامه می داد، با گل دقیقه 73 وین رونی موفق به شکست تیم قهرمان آمریکای جنوبی شد و مبلغ 5 میلیون دلار جایزه نقدی این رقابتها را به خود اختصاص داد، در حالیکه به تیم "لیگا دو کیتو" اکوادور مبلغ 4 میلیون دلار پاداش نقدی اهدا شد.

منچستر

تیم فوتبال منچستر یونایتد در این سالها با هدایت الکس فرگوسن عناوین قهرمانی جام بین قاره ای، لیگ قهرمانان اروپا ، لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه باشگاههای انگلستان را از آن خود کرده بود که با قهرمانی در این جام، کارنامه افتخارات این مربی را به همراه شیاطین سرخ کامل شد.

همچنین پیش از این دیدار که عصر روز یکشنبه برگزار شد، تیم فوتبال گامبا اوزاکا با تک گل "ماساتا یامازاکی" که در دقیقه 29 به ثمر رسید، موفق شد حریف مکزیکی خود را از پیش رو بردارد و به عنوان سومی این رقابتها دست پیدا کند.

در پایان این رقابتها پس از تیم فوتبال منچستر ، تیمهای "لیگا دو کیتو" اکوادور، گامبااوزاکا ژاپن، پاچوکا مکزیک، آدلاید استرالیا، الاهلی مصر و ویتاکر نیوزلند رده های دوم تا هفتم مسابقات فوتبال جام باشگاههای جهان را از آن خود کردند.