تبیان، دستیار زندگی
دیدار برگشت تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر، 25 بهمن ماه برگزار می شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داربی 66، 25 بهمن برگزار می شود

داربی

دیدار برگشت تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر، 25 بهمن ماه برگزار می شود.

به نقل از مهر، در نشست روز شنبه اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر که علی کفاشیان، عزیز محمدی، مهدی محمد نبی، علی کاظمی، علیپور، محمدرضا ساکت، کریم ملاحی و غلامرضا بهروان در آن حضور داشتند، مقرر شد با برگزاری منظم مسابقات لیگ برتر و لحاظ کردن بازیهای تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا، مسابقات لیگ دهه اول اریبهشت ماه به پایان برسد.

از سوی دیگر اعضا حاضر در این نشست در مورد برگزاری ادامه مسابقات جام حذفی به بحث و تبادل نظرپرداختند و در پایان به این جمع بندی رسیدند که با توجه به فشردگی مسابقات لیگ، برگزاری بازیهای جام حذفی در خلال این مسابقات امکان پذیر نیست از همین رو ادامه این بازیها به سال آینده موکول شد.

لیگ برتر و آغازی دوباره

بر این اساس سازمان لیگ تصویب کرد برنامه مسابقات عقب افتاده جام حذفی تا دهه اول اردیبهشت برگزار شود و پس از پایان بازیهای لیگ برتر، این رقابتها در دهه دوم اریبهشت ماه پیگیری شود.

تعیین زمان دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس از دیگر موضوعات مورد بحث در نشست سازمان لیگ بود که روز 25 بهمن ماه و به فاصله دو روز از دیدار خانگی تیم ملی مقابل کره جنوبی زمان برگزاری این دیدار تعیین شد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون مشکلی برای برگزاری این مسابقه ندارد، گفت: به واسطه فشردگی مسابقات لیگ ناگزیر بودیم این مسابقه را در فاصله 48 ساعت بعد از بازی حساس ایران و کره جنوبی برگزار کنیم تا برنامه های لیگ با نظم و ترتیب پیش برود.