تبیان، دستیار زندگی
چ: در مورد خداداد اشتباه می كردم! چند روز قبل مصاحبه ای از برانكو ایوانكوویچ منتشر شد كه در آن به شدت از دعوت خداداد انتقاد كرده و بعد بلافاصله فدراسیون فوتبال آن مصاحبه را تكذیب كرد تا حرف و حدیث های فراوانی بوجود بیاید. آقا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آ. اس. رم فقط یك حریف تمرینی بود

ایوانكوویچ: در مورد خداداد اشتباه می كردم!


چند روز قبل مصاحبه ای از برانكو ایوانكوویچ منتشر شد كه در آن به شدت از دعوت خداداد انتقاد كرده و بعد بلافاصله فدراسیون فوتبال آن مصاحبه را تكذیب كرد تا حرف و حدیث های فراوانی بوجود بیاید.

آقای ایوانكوویچ اوضاع تیم ملی را چگونه ارزیابی می كنید؟

ما چند روز است كه تمرینات خودمان را آغاز كرده ایم شرایط بدنی بچه ها خوب است در حال حاضر دو مصدوم در تیم داریم كه امیدوارم آنها نیز برای بازی با اردن آماده شوند.

بازی با آ. اس. رم چطور بود؟

من به چیزی كه می خواستم در بازی با آ. اس. رم رسیدم و توانستم نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی كنم. من به دنبال نتیجه بازی نبودم و به تیم آ. اس. رم به عنوان یك تیم تداركاتی خوب نگاه می كردم و آشنایی از وضعیت تیم واجب تر از هر چیزی بود.

پس راضی هستید؟

بله، راضی هستم زیرا متوجه خیلی از ضعف ها شدم كه برای بازی با اردن آنها را رفع می كنم. در ضمن ما قبل از بازی با آ. اس. رم فقط 3 جلسه تمرین كردیم و 15 روز بازیكنان استراحت كرده بودند.

می گویند شما نمی خواستید عزیزی را دعوت كنید؟

من علیه خداداد حرف نزده ام و باید اعتراف كنم تا الان هم در خصوص این دعوت نكردن خداداد اشتباه می كردم. او یكی از شاخص ترین بازیكنان تیم ملی است و وجود او در بازی با اردن به من كمك زیادی می كند.

اما مصاحبه ای از شما منتشر شد كه خداداد به تیم ملی تحمیل شد.

اگر می خواستند به من بازیكن تحمیل كنند تا الان این كار را می كردند در خصوص دعوت بازیكن به تیم ملی فقط خودم تصمیم می گیرم و به هیچ كس اجازه دخالت در این مورد را نمی دهم.

خط دفاع تیمی متزلزل نشان می داد.

در بازی با اردن تغییرات زیادی خواهیم داشت و بیشتر مشكلات حل خواهد شد.