تبیان، دستیار زندگی
روزنامه ال‌موندو اسپانیا از پیوستن كریستیانو رونالدو مرد سال 2008 فوتبال اروپا به رئال مادرید در تابستان آینده خبر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو تابستان آینده در رئال!

کریستیانو رونالدو

روزنامه ال‌موندو اسپانیا از پیوستن كریستیانو رونالدو مرد سال 2008 فوتبال اروپا به رئال مادرید در تابستان آینده خبر داد.

به نقل از ایسنا، این روزنامه اسپانیایی روز چهارشنبه با درج این خبر جنجال تازه‌ای را در پرونده كریستیانو رونالدو و رئال مادرید به پا كرد. در این خبر آمده است: میان یكی از اعضای هیئت رئیسه و یكی از دوستان نزدیك رامون كالدرون رئیس باشگاه رئال مادرید گفتگوی بسیار خوبی انجام شده كه براساس آن گفته می‌شود رونالدو در تابستان آینده به طور قطع راهی مادرید خواهد شد. با این حال هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

مسی و رونالدو

گفتگوی میان این عضو هیئت رئیسه و تراپوته كه یكی از افراد مورد اعتماد و نزدیك كالدرون است و پس از ال‌كلاسیكو برابر بارسلونا انجام گرفت که بدیهی است نباید به اطلاع همه برسد. البته هنوز روشن نیست رقم این جابجایی چقدر است.

كهكشانی‌ها پیش ازاین در تابستان گذشته به طور جدی خواستار آوردن كریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد به تیم خود بودند اما، در نهایت این بازیكن پرتغالی در اولدترافورد ماندگار شد.

سال پیش مسئولان رئال مادرید خواستار جذب این بازیکن شدند اما گفتگوها در آن زمان به شكست انجامید زیرا شیاطین سرخ حاضر نشدند ستاره خود را به هر بهایی به حریف واگذار كنند. شاید در تابستان آینده این جابجایی نهایی شود.