تبیان، دستیار زندگی
بازگشت پس از 12 سال فولر؛ مربی جدید آ. اس. رم! رمی ها در انتظار بازگشت رودی فولر به پایتخت هستند اما این بار قضیه فرق می كند. از زمان رفتن ستاره آلمانی تقریباً 12 سال می گذرد و اكنون او می خواهد با سمت مربیگری رم به این تیم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رودی فولر مربی آ. اس رم ایتالیا شد

بازگشت پس از 12 سال

فولر؛ مربی جدید آ. اس. رم!


رمی ها در انتظار بازگشت رودی فولر به پایتخت هستند اما این بار قضیه فرق می كند. از زمان رفتن ستاره آلمانی تقریباً 12 سال می گذرد و اكنون او می خواهد با سمت مربیگری رم به این تیم بازگردد و خاطرات شیرین خود را در زمان 5 سال بازی در پیراهن جالوروسی ها احیا كند.

با استعفای چزاره پراندلی به علت مسائل خصوصی و بیماری همسر، حالا فقط یك نام برای نشستن بر جای او بیشتر از همه هواداران رم را خوشحال كرده است. در فهرست سران رم نام هایی نظیر لوئیجی دل نری مربی اسبق كیه وو و پورتو، سرسه كوزمی مربی اسبق پروجا و فعلی جنووا و هكتوركوپر مربی اسبق اینتر وجود داشت اما نام رودی فولر سرمربی آلمان در جام جهانی 2002  جام ملت های اروپا 2004 كه اكنون جای خود را به یورگن كلینزمن داده از اسامی ای كه بر زبان راندیم درخشان تر است. مهاجم اسبق رم طی سال های 1987 تا 1922 در مجموع 142 بازی برای جالوروسی ها، 45 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود و حالا این شانس را دارد تا در فصل 2005-4 رهبری رم را در رقابت های لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا در اختیار داشته باشد.

فولر را رمی بنامید

فرانكو بالدینی مدیر ورزشی رم از نتیجه مذاكراتش با رودی فولر در آلمان بسیار راضی است. به نوشته روزنامه های ایتالیایی با توجه به رضایت بالدینی از روند مذاكراتش با مربی جوان آلمانی او را از هم اكنون باید مربی جدید رم بنامیم. مدیر رم عقیده دارد: فولر درخواست آنها را پذیرفته و خود را آماده سفر به ایتالیا می كند.

لارپوبلیكا می نویسد:

برای فولر بازگشت به ایتالیا و دوری از فوتبال آلمان بهترین سوژه است. او از نظر روانی به این موضوع یعنی انتخاب رم نیاز فراوانی دارد. به طور یقین این مربی جوان كه كارنامه خوبی در بایرلوركوزن و تیم ملی آلمان از خود به جای گذاشته، بهترین فرد برای رهبری جالوروسی ها در فصل آینده است.خواسته های فولر!

مطبوعات ایتالیا در آخرین ساعات روز دوشنبه اعلام كردند: فولر سه شنبه بعدازظهر با امضای قرارداد خود رسماً مربط آ. اس. رم خواهد شد اما این مربی آلمانی برای به دست گرفتن پست جدید خود شرایطی را برای باشگاه رم در نظر گرفته است.

فولر نام3 بازیكن به نام های خوسه سانتاكروز، میروسلاو كلوزه و كوین كورانی را در اختیار جالوروسی ها قرار داده و از آنها خواسته تا یكی از این بازیكنان را به رم انتقال دهند. در واقع این یكی از شروط ذكر شده در یكی از بندهای قرارداد او خواهد بود. فولر این آزادی را می خواهد تا با اختیار كامل بازیكنان موردنظر خود را انتخاب كند.

روزلاسنسی: فولر انتخاب خوبی است

روزلاسنسی دختر بزرگ فرانكوسنسی رئیس باشگاه و مشاور رمی ها عقیده دارد با رفتن چزاره پراندلی، رودی فولر بهترین جانشین برای او محسوب می شود. وی كه مسئولیت پرونده های مالیاتی رم را بر عهده دارد، می گوید: رم دچار اشتباه بزرگی شد، از دست دادن فابیو كاپلو تیم را در وضعیت بدی قرار داد و پراندلی هم نتوانست به تعهداتش عمل كند و این مشكل باشگاه را بییشتر كرد ولی اكنون دیگر نباید اشتباه كنیم. فولر از همه نظر فرد ایده آلی برای مربیگری رم در فصل 2005-2004 است.

پایتخت در انتظار مربی جدید

مطبوعات ایتالیایی گزارش می دهند: مردم رم از صبح سه شنبه خود را آماده استقبال از رودی فولر كرده اند. برای آنها این مربی جوان همان ستاره گلزن اواخر دهه 80 و اوایل دهه90 رم است كه اكنون می تواند جالوروسی ها را از بن بستی كه در آن گرفتار شده اند، رهایی بخشد.

گازتادلواسپورت:

بازگشت فولر به رمكوریره دلواسپورت:دوره جدید چالوروسی ها با فولر

لارپوبلیكا:

رم بهرتین راه حل برای فولرتوتواسپورت:فولر باز هم رمی می شود

حمایت از فولر

انعكاس خبر پذیرش احتمالی مربیگری رم توسط رودی فولر در میان بازیكنان این تیم نیز با واكنش های متفاوتی روبرو بوده است. در آخرین تمرین جالوروسی ها درتریگوز زمین اختصاصی رم بازیكنان از آمدن رودی فولر به این تیم استقبال كردند. گازتادلواسپورت نوشت: فولر هنوز قدم به رم نگذاشته، طرفداران زیادی پیدا كرده است.

آخرین فرصت

برای رم و فولر سه شنبه بعداظهر آخرین فرصت برای انتخاب بود. فصل نقل و انتقالات تابستانی 31 آگوست( دیروز) به پایان رسید و آنها تنها یك زمان كوتاه برای اجرای نقشه های خود داشتند.

روبرتو بكانتینی منتقد بزرگ فوتبال اتیالیا، حضور یك مربی جوان و باتجربه مثل رودی فولر در رم را یك موضوع با اهمیت نام برد.

به اعتقاد این نویسنده برجسته ایتالیایی، فولر می تواند جای خالی فابیو كاپلو را پر كند. او توانایی های زیادی در اجرای شیوه های گوناگون دارد و با توجه به علاقه مندی اش به فوتبال هجومی می تواند در لیگ ایتالیا موفق شود. او به خوبی می داند چگونه می توان از ستاره هایی نظیر فرانچسكو توتی و آنتونیو كاسانو استفاده كرد. درست همانند طرز فكر قابل ستایش فابیو كاپلو.