تبیان، دستیار زندگی
یحیی چیپ زد، پسرش گرفت! گزارش تمرین تیم ملی در 10 شهریور 83 تمرینات روز گذشته تیم ملی تحت تأثیر حضور خداداد قرار داشت. تیم ملی بلافاصله پس از بازگشت از سفر ایتالیا صبح و بعدازظهر تمرین كرد تا نشان دهد به شدت دنبال جبران مافا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرین تیم ملی تحت تاثیر حضور خداداد

یحیی چیپ زد، پسرش گرفت!

گزارش تمرین تیم ملی در 10 شهریور 83


تمرینات روز گذشته تیم ملی تحت تأثیر حضور خداداد قرار داشت. تیم ملی بلافاصله پس از بازگشت از سفر ایتالیا صبح و بعدازظهر تمرین كرد تا نشان دهد به شدت دنبال جبران مافات است و به جای 12 روز مرخصی! حالا حاضر است حتی به جای 2 نوبت، 4 نوبت تمرین كند. گزارش ما را از تمرینات روز گذشته تیم ملی بخوانید با این امید كه 8 روز دیگر خبر و گزارش پیروزی ایران مقابل اردن را به شما بدهیم.

سراسیمه!

وقتی از جلوی هتل لاله در خیابان فاطمی به سمت كمپ می رفتم، اتوبوس تیم ملی را دیدم، بازیكن ها در اتوبوس بودند و اسدی، مترجم برانكو و رودباریان، دروازه بان پاس، سراسیمه به سمت اتوبوس می دویدند. با دیدن این صحنه بی اختیار یاد ایستگاههای اتوبوس مسیر انقلاب- امام حسین(ع) افتادم.

تفكیك

حسین فركی زودتر از یاران تیم ملی خودش را به زمین تمرین رسانده بود. حسین آقا، بیشتر ترجیح می دهد راكب پرشیای شخصی خود باشد! از شوخی گذشته او زودتر آمده بود تا به اوضاع و احوال تمرین سروسامان بدهد. حسین آقا با ماژیك سبز روی اسم چند نفر خط زده بود. وقتی از او پرسدیم حسین آقا این اسامی خط خورده هاست؟ در جواب گفت: نگران نباش كسی را خط نزدیم! فقط بچه ها را بر اساس سن و سال و موقعیت های دیگرشان از هم تفكیك می كنیم.

پنالتی یحیی

ابتدای تمرین، شاهد صحنه دل انگیز تمرین پنالتی یحیی گل محمدی با پسرش بودیم. وقتی یحیی برای زدن پنالتی پشت توپ رفت، پسرش مثل دروازه بان چین در جام ملت ها فیگور گرفت. كنار زمین بچه ها با شوخی می گفتند بچه ها الان یحیی چیپ می زند! یحیی زد و جالب آنكه چیپ زد و جالب تر آنكه پسرش هم توپ را گرفت!

ما نتوانستیم خنده خودمان را كنترل كنیم. بچه ها به شوخی می گفتند: بعد از نمایش خوب میرزاپور در آ. اس. رم! نوبت پسر یحیی است!

ادا و اطوار

بازیكن ها را كه تماشا می كردیم با صحنه های دردآوری روبرو شدیم. هر روز كه می گذرد پز و ادا و چهره بعضی ها بیشتر خارج از شعائر اخلاقی می شود. به خدا قسم روز بازی با اردن، ایران به غیرت و شرف بازیكن ها نیاز دارد نه به مدل لباس ها و تیپ بعضی ها.

خداداد، رونق خبری

خیلی ها نمی دانستند تیم ملی صبح هم تمرین داشته است به همین خاطر فقط تلویزیونی ها، صبح دیروز را برای پوشش خبری به كمپ رفته بودند اما بعدازظهر خدا بركت بدهد تا دلتان بخواهد خبرنگار و عكاس آمده بود، بچه ها می گفتند خداداد با خودش رونق به تمرین تیم ملی آورده است.

پاس عمقی با دست

دیروز در موقع بازی هندبال یاران تیم ملی خداداد در یك صحنه با دست پاس عمقی داد و علی كریمی را با مهدی رحمتی تك به تك كرد. یكی از دوستان می گفت: برایش دست و پا فرق نمی كند، تكنیك در خونش است و این كارها شگرد اوست.

میرزاپور با همه فرق داشت

كادر فنی تیم ملی آبی به تن داشت و دكترها سرمه ای پوشیده بودند. یاران تیم ملی سبز و دروازه بانها نارنجی پوشیده بودند. فقط میرزاپور مشكی پوشیده بود كه به نوعی با دیگران فرق داشت.

تیم اصلی، تیم فرعی

در هندبال و فوتبال، 2 تیم انتخاب شدند. مشخص بود كه تیم سبز تركیب اصلی تیم ملی را دارد. رودباریان، گل محمدی، كاملی، نصرتی، كعبی، نكونام، علوی، خداداد، كریمی، نیكبخت و دایی تركیب این تیم را تشكیل می دادند و در تیم مقابل بقیه نفرات به تناوب حضور داشتند. تیم اصلی در فوتبال با گل نیكبخت پیروز شد.

حالا ندو كی بدو

بداوی هنوز نیمه مصدوم است و زانوی راستش درد دارد. او دیروز با دكتر كنار زمین دوید، حالا ندو كی بود!

صحنه دل انگیز خداداد و یحیی!

وقتی قرار بود یاران تیم ملی به ستون 2 بدوند گل محمدی، خداداد را جلو فرستاد تا كنار دایی در ردیف اول بدوند اما خداداد دست یحیی را گرفت او را جلو فرستاد و گفت: یحیی از ما بزرگتر است. بابا كارتان درست است بزرگترهای تیم ملی!

به دنبال حقوق

فخرالدین داود بگوویچ دیروز سر تمرین نیامد. می گفتند او به دنبال گرفتن حقوق خود به باشگاه پرسپولیس رفته است.