تبیان، دستیار زندگی
روزنامه كیكر با بیان خبری در مورد جدایی احتمالی هاشمیان از بوخوم نوشت: «توماس ارنست، مدیر ورزشی بوخوم .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسخ قاطعانه مهاجم ایرانی به كیكر؛

وحید هاشمیان: در بوخوم می‌مانم

وحید هاشمیان مهاجم تیم فوتبال بوخوم

روزنامه كیكر با بیان خبری در مورد جدایی احتمالی وحید هاشمیان از بوخوم نوشت: «توماس ارنست، مدیر ورزشی بوخوم پس از آخرین جلسه سران ورزشی این باشگاه تاكید كرد، بوخوم به هوای تازه نیاز دارد.»

كیكر این گفته ارنست را به تغییر در میان بازیكنان تیم بوخوم مرتبط دانست و در ادامه نوشت: «بوخوم به یك یا دو بازیكن نیاز دارد. برای یافتن جای خالی باید بازیكنانی از بوخوم جدا بشوند، یكی از آنها - براساس اطلاعات كیكر - به احتمال فراوان وحید هاشمیان 32 ساله خواهد بود. هر چند این خبر به صورت رسمی تایید نشده است.

درحالی كه این بازیكن ایرانی با امیدهای فراوانی به بوخوم بازگشته بود، در دور رفت بسیار پایین‌تر از حد انتظارها ظاهر شد. وی قرار بود همانند فصل 2004 - 2003 یكی از ستون‌های مهم تیمش باشد. فصلی كه در آن 16 گل به ثمر رساند.

كمردرد شدید و كشیدگی عضله و هم‌چنین تمرین‌های بیش از حد ضعیف هاشمیان با انتقاد مارسل كولر سرمربی بوخوم روبه‌رو شد. چنانكه مربی بوخوم گفت: «وی در شش ماه گذشته تنها یك بار سه هفته پی در پی منظم تمرین كرد.»

وحید هاشمیان در گفتگو با ایسنا، درباره خبر پایگاه اینترنتی كیكر آلمان، اظهار كرد: در هر صورت این نظر مربی تیم بوده و مربی وقتی از یك بازیكن ناراضی باشد هر صحبتی را به آن بازیكن نسبت می‌دهد، در هر صورت من همین الان پیشنهادی از باشگاه‌های دیگر آلمان دارم اما،‌ برای حضور دو ساله در بوخوم برنامه‌ریزی كرده‌ام و به همین دلیل در این تیم می‌مانم و تا پایان قراردادم بازی می‌كنم.

هاشمیان مهاجم تیم بوخوم

وی افزود: با مطلب یكی،دو روزنامه میدان را خالی نمی‌كنم. بازیكنی كه برای دفاع از حقش نایستد، بازیكن نیست. در هر صورت من تماشاگران بوخوم را دوست دارم و ‌آنها نیز به من علاقه دارند. ضمن آن كه مسوولان قدیمی باشگاه را به خوبی می‌شناسم و تنها در این بین یكی، دو نفر هستند كه شطینت می كنند اما، من در بوخوم می‌مانم و مبارزه می‌كنم.

مهاجم تیم فوتبال کشورمان ادامه داد: موضوعی كه درباره مصدومیت كمر من مطرح می‌شود، مربوط به قبل از آغاز بوندسلیگا است كه پس از آن من سه بازی در بوندسلیگا انجام دادم و در بازی ایران مقابل عربستان نیز تیم ملی را همراهی كردم، با این حال مربی درباره من كم لطفی‌هایی دارد كه به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی درباره نتایج ضعیف بوخوم و ناكامی مربی این تیم خاطر نشان کرد: این طور كه مشخص است در حال حاضر بازیكنان مقصر شناخته شده‌اند اما آینده همه چیز را مشخص می‌كند.

وحید هاشمیان درباره همراهی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و راهیابی به جام جهانی گفت: تمامی لژیونرها برای حضور نیافتن در اردوی اسپانیا اجازه گرفته‌اند اما، برای دیدارهای آینده هر زمان كه كادرفنی صلاح بداند در خدمت تیم ملی خواهم بود.