تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری مقابل گامبااوزاکا ژاپن، به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان راه....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آسیا به گامبا اوزاكا افتخار كرد

منچستر، گامبااوزا

تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری مقابل گامبااوزاکا ژاپن، به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان راه یافت.

به نقل از مهر، تیم‌های منچستریونایتد انگلستان و گامبااوزاکا ژاپن طی دیداری از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های جهان در ورزشگاه ملی شهر یوکوهاما ژاپن مقابل هم صف آرایی کردند که تقابل این دو تیم در پایان به برتری 5 بر3 تیم منچستر انجامید.

برای منچستریونایتد در این بازی پرگل نمانیا ویدیچ (28)، کریستیانو رونالدو (1+45)، وین رونی (75 و 79) و دارن فلچر (78) گلزنی کردند و گل‌های تیم گامبا اوزاکا را نیز ماساتو یامازاکی (74)، یاسوهیتو اندو (85 - پنالتی) و هیده هاشیموتو (1+90) به ثمر رساندند. گامبااوزاکا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا با عملکرد خوبی که برابر منچستر از خود نشان داد، از آبروی فوتبال آسیا در جهان دفاع کرد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتبال "لیگا دو کیتو" از اکوادور با گل های بیه لر(4) و لوییس بولانوس (26) "پاچوکا" مکزیک را شکست داد و به دیدار نهایی رقابت های جام باشگاه های جهان راه پیدا کرد.

رقابت های جام باشگاه های جهان بین قهرمان باشگاهی شش منطقه جهان (آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا، اقیانوسیه، اروپا و آفریقا) برگزار می شود.

تیم های الاهلی مصر، گامبااوزاکا ژاپن، منچستریونایتد انگلستان، پاچوکا مکزیک، لیگا دو کیتو اکوادور و آدلاید یونایتد استرالیا در این رقابت ها حضور دارند که دیدار نهایی این مسابقات عصر یکشنبه برگزار خواهد شد.