تبیان، دستیار زندگی
بامداد یكشنبه كاروان وزنه برداری كشورمان به همراه پهلوان حسین رضازاده به كشور بازگشتند .  به گزارش خبرنگار تبیان از فرودگاه مهرآباد : جمعیت بسیاری از ساعات اولیه شب برای استقبال قهرمان نامی كشورمان حسین رضازاده در فرودگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در استقبال قویترین مرد جهان


بامداد یكشنبه كاروان وزنه برداری كشورمان به همراه پهلوان حسین رضازاده به كشور بازگشتند .

به گزارش خبرنگار تبیان از فرودگاه مهرآباد : جمعیت بسیاری از ساعات اولیه شب برای استقبال قهرمان نامی كشورمان حسین رضازاده در فرودگاه مهرآباد تهران حاضر شده بودند و با نزدیك شدن به ساعت 30/2 دقیقه بامداد بر تعداد و شمار جمعیت افزوده می شد.

تراكم جمعیت در جلوی سالن خروجی و ترانزیت به حدی بود كه مسئولان زیربط تصمیم گرفتند تا قویترین مرد جهان را از درب خروجیVIP پاویون خارج كنند تا حداقل در رفت و آمد سایر مسافرین مشكل و خللی ایجاد نشود. واحد سیار صدا و سیما و شبكه سوم قصد داشت با ارتباط مستقیم و پخش برنامه ورود حسین رضازاده استقبال پرشور مردم را به تصویر بكشد اما جمعیت غیر قابل كنترل و مشتاق هركول جهان بقدری در جلوی درب تجمع كردند كه برنامه های از قبل تدارك شده صدا و سیما هم بر هم خورد.

بخش ورزشی تبیان همچون چند روز گذشته كه به استقبال آرش میراسماعیلی رفته بود اینبار با چاپ پوسترهایی از حسین رضازاده به استقبال وی رفت ، بطوریكه این پوسترها در سیل عظیم جمعیت پخش شد و بازتاب جالبی پیدا كرد.

علی كفاشیان ، حست تقدس نژاد ، علی مرادی ، سردار مشایخی ، تقی زاده ، مسئولان و نمایندگان مجلس اردبیل ، حسین توكلی ، علی فلاحتی نژاد و دكتر بهرام قدیمی ، از جمله كسانی بودند كه برای استقبال از قهرمان جهان خود را به سالن پاویون رسانده بودند اما عدم مدیریت و برنامه ریزی صحیح باعث شده تا رضازاده و مسئولان حفاظت سپاه فرودگاه قید عبور از بین مردم را بزنند و به خاطر اینكه نظم فرودگاه مختل نشود راه دیگری برای خروج بیابند.

البته پس از اینكه صدا و شور مردم به اوج رسید تصمیم گرفتند تا به منظور قدردانی از حضور آنها و پایان غائله رضازاده را به مردم نشان دهند تا پهلوان خود را ببینند و اینجا بود كه پهلوان ایران به روی پشت بام فرودگاه بردند تا او با بلند كردن دست از مردم قدرشناسش تشكر كند.

رضازاده كه با تشویق بی امان مردم روبرو شده بود با پرتاب دسته گل هایی به طرف مردم از حضور آنها در آن موقع شب قدردانی كرد. سپس به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت و به خواسته خود رضازاده مسئولان فرودگاه وی را از درب خروجی دیگری و به شكل مخصوصی از فرودگاه مهرآباد خارج كردند.

به هر حال استقبال از قویترین مرد جهان كار مشكلی است چرا كه باید می دیدید كه چگونه زن و مرد ، پیر و جوان برای دیدن قهرمان و پهلوان خود بی تابی می كردند. امیدواریم مسئولان مربوطه در برنامه های بعدی برای اینگونه مراسم برنامه ریزی بیشتر و بهتری داشته باشند. ازدحام و حفاظت از رضازاده به حدی بود كه بسیاری از دوربین های تلویزیونی و عكاسی موفق به گرفتن فیلم و عكس نشدند و خبرنگاران بسیار كمی موفق به انجام مصاحبه با وی شدند .