تبیان، دستیار زندگی
دیدار دوستانه تیم متحد(منتخب استقلال و پرسپولیس) با برگزیدگان لیگ برتر به نفع سرخابی های تهرانی به پایان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برتری سرخابی ها برابر منتخب لیگ

منتخب

دیدار دوستانه تیم متحد(منتخب استقلال و پرسپولیس) با برگزیدگان لیگ برتر به نفع سرخابی های تهرانی به پایان رسید.

عصر چهارشنبه و در دیداری دوستانه و خیریه، بازیكنان منتخب استقلال و پرسپولیس توانستند با نتیجه 4 بر 2 برابر منتخب لیگ برتر به پیروزی برسند.

در این دیدار كه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، حسین كاظمی (27)، ابراهیم توره (33)، حسین بادامكی (39) و محمد منصوری (87) برای قرمز و آبی‌پوشان گلزنی كردند. دو گل منتخب لیگ هم توسط هادی تامینی در دقیقه 67 و حمیدرضا رجبی در دقیقه 85 به ثمر رسید.

به نقل از ایسنا، یك ساعت پیش از آغاز بازی حمید عسگری از خوانندگان كشور به اجرای برنامه پرداخت، سپس در حالی كه بازیكنان تیم پرسپولیس و استقلال پیراهنی به رنگ آبی و قرمز و شبیه به پیراهن تیم بارسلونا به تن داشتند به مصاف منتخب لیگ برتر تیم رفتند.

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان پیشین تیم ملی و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی در درون دروازه تیم منتخب پرسپولیس و استقلال قرار گرفت و پس از 15 دقیقه جای خود را به اشكان نامداری داد. پس از خروج عابدزاده از زمین، مسئولان برگزاری مسابقه به همراه افشین پیروانی و امیر قلعه‌نویی سرمربیان دو تیم منتخب پرسپولیس و استقلال و محمود یاوری سرمربی تیم منتخب تیم لیگ برتر با اهدای لوحی از وی تقدیر كردند.