تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال ایران با قبول شکست در دیدار مقابل اکوادور از راهیابی به دیدار نهایی تورنمنت چهار جانبه عمان بازماند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی ایران مغلوب اکوادور شد

ایران، اکوادور، رضایی

تیم ملی فوتبال ایران با قبول شکست در دیدار مقابل اکوادور از راهیابی به دیدار نهایی تورنمنت چهار جانبه عمان بازماند.

به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه عمان چهارشنبه شب در ورزشگاه اصلی شهر مسقط به دیدار تیم ملی اکوادور رفت و با یک گل مقابل این تیم تن به شکست داد.

شاگردان دایی که در طول 90 دقیقه مسابقه برتر از تیم اکوادور بودند، در دقیقه 50 دروازه شان باز شد تا در عین شایستگی از صعود به دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه عمان بازمانند. تک گل پیروزی بخش تیم اکوادور را در این بازی "فیدل مارتینز" در دقیقه 50 به ثمر رساند.

تیم فوتبال اکوادور با این پیروزی روز جمعه در دیدار نهایی تورنمنت چهار جانبه عمان با تیم میزبان بازی خواهد کرد و ایران در دیدار رده بندی به مصاف چین می رود.

در بازی اول چهارشنبه شب عمان میزبان مسابقات با نتیجه 3 بریک چین را شکست داد تا چینی‌ها در اولین بازی با مربی جدید خود هم نتوانند به نتیجه امیدوار کننده ای برسند. برای تیم فوتبال عمان در این بازی فوزی بشیر (47) و هاشم صالح (74 و 84) گلزنی کردند و تک گل تیم چین نیز توسط "کی یو بو" در دقیقه 52 به ثمر رسید.

اکوادور در بازیهای انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی پس از 10 بازی با 12 امتیاز در رده ششم است. مربی تیم ملی اکوادور برای آمادگی بیشتر و تست بازیکنان از چند بازیکن ذخیره خود در بازی با ایران استفاده کرد و البته تعدادی دیگر از بازیکنان ثابت این تیم با باشگاه "لیگا دکویتو" قهرمان اکواودری لیبرتادورس در جام باشگاه‌های جهان در ژاپن هستند.