تبیان، دستیار زندگی
حافظه های الکترونیکی در انواع گوناگون و برای مصارف مختلف ساخته شده اند. حافظه های فلش به دلیل سرعت بالا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حافظه های الکترونیکی

فلش

حافظه های الکترونیکی در انواع گوناگون و برای مصارف مختلف ساخته شده اند. حافظه های فلش به دلیل سرعت بالای آنها در ثبت اطلاعات و همچنین استفاده فوق العاده آسان بسیار پر فروش و پر طرفدار می باشند.

ممکن است تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد هنگامی که به شدت احتیاج به یک دیسکت یا سی دی  برای انتقال یا ضبط اطلاعات دارید با بحران کمبود اطلاعات مواجه شوید در این مواقع سر رسیدن یک دوست در حالی که وسیله ای کوچک را بر گردن آویخته و می تواند اطلاعات را در آن ذخیره نماید بیشتر شبیه معجزه است.

این وسیله کوچک فلش مموری (flash memory) نام دارد که ممکن است آن را به نام کول دیسک شنیده باشید. حافظه های الکترونیکی در انواع مختلف و به منظور کاربرد های متفاوتی ایجاد شده اند. این وسیله جایگزین مناسبی برای هارد دیسک  تلقی میشود.

فلش وسیله مناسبی برای جابه جایی اطلاعات است و توانسته رقیب مناسبی برای سی دی تلقی شود. توانایی پخش فایل های صوتی و حتی تصویری بر قدرت فلش افزوده است و توانسته جایگاه مناسبی در بین کاربران پیدا کند.

به همین منظور فروشگاه اینترنتی تبیان بر آن شده است تا امکان خرید این ابزار کمکی را برای کاربران عزیز از طریق خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی تبیان فراهم سازد.

جهت خرید فلش کلیک کنید.

جهت خرید کپچر تی وی کلیک کنید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک کنید.

جهت خرید نرم افزارهای چند رسانه ای کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی تبیان