تبیان، دستیار زندگی
نویسنده كتاب « غدیر من» گفت: كتاب غدیر من، برای تمام اقشار جامعه نوشته شده است و به گروه یا سن خاصی تعلق ندارد، زیرا همه در برابر این واقعه بزرگ تاریخی مسئولیت‌ دارند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نويسنده كتاب «غدير من»:

همه در برابر اين واقعه تاريخي غدیر مسئوليم

نویسنده، كتاب،  غدیر من

نويسنده كتاب « غدير من» گفت: كتاب غدير من، براي تمام اقشار جامعه نوشته شده است و به گروه يا سن خاصي تعلق ندارد، زیرا همه در برابر اين واقعه بزرگ تاريخي مسئوليت‌ دارند.

محمدباقر انصاري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: اين كتاب جديدترين شيوه‌هاي تبليغ غدير در عصر ارتباطات را با الهام از روش‌هاي ابلاغي پيامبر اكرم(ص) براي همگان بيان مي‌كند.

وي با اشاره به اين كه انتشار كتاب‌هاي غدير در طول بيست سال گذشته به اوج خود رسيده و به يك ركن اعتقادي تبديل شده است،  اعجاز واقعه غدير و گستره تبليغ بي‌سابقه رسول اكرم(ص) در آن رويداد عظيم تاريخي را از انگيزه‌هاي تأليف خود برشمرد و عنوان كرد: جمع كردن 120 هزار نفر در واقعه غدير به عنوان حادثه‌اي كه كمتر رخ مي‌دهد و اتفاقاتي كه در آن زمان روي داد، از ديگر عوامل پرداختن به اين موضوع است.

وي نگارش اين اثر را حاصل بيش از بيست سال پژوهش در زمينه غدير دانست و گفت: در نگارش اين كتاب بالغ بر پنج هزار منبع اسلامي و تاريخي استفاده شده است.

پژوهشگر غدير در پايان متذكر شد: واقعه غدير، آن قدر بزرگ و وسيع است كه هربار مي‌توان از زاويه‌اي خاص آن را بررسي كرد و نكته جديدي را از آن دريافت.

اين كتاب دربردارنده چهار فصل با عناوين «امروز ما غدير»، «پيش برنامه»، «ميان برنامه» و «پس برنامه در تبليغ غدير» است.

چاپ اول كتاب «غدير من» از سوي انتشارات دليل ما در شمارگان 3000 نسخه، 60 صفحه و بهای 7000 ريال روانه بازار كتاب شده است.